زمان مطالعه: 2 دقیقه

خطر مرگ از بیخ گوش راننده کامیون گذشت

انحراف کامیونت حامل مایعات نفتی از مسیر اصلی و واژگونی آن در بزرگراه آزادگان، با زنده ماندن معجزه آسای راننده، به خیر گذشت.
24 خرداد 1399
شناسه : 33096
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33096
446+
بالا
انحراف کامیونت حامل مایعات نفتی از مسیر اصلی و واژگونی آن در بزرگراه آزادگان، با زنده ماندن معجزه آسای راننده، به خیر گذشت.

حادثه24- انحراف کامیونت حامل مایعات نفتی از مسیر اصلی و واژگونی آن در بزرگراه آزادگان، با زنده ماندن معجزه آسای راننده، به خیر گذشت.

با اطلاع رسانی حادثه واژگونی یک دستگاه کامیونت به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز گذشته نیروهای عملیات ایستگاه ۲۱ را به همراه تیم نجات ۲ به بزرگراه آزادگان غرب، زیر پل فدائیان اسلام اعزام کرد.
جعفر میرزاخانی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل منبع شش هزار لیتری ذخیره ی مایعات نفتی که در مسیر غرب به شرق درحال حرکت بود که ناگهان پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با گاردیل وسط بزرگراه و عبور از جوی آب وارد مسیر مخالف شده و پس از واژگونی، زیر پل فدائیان اسلام بدون برخورد با خودروهایی که در مسیر مخالف در حال حرکن بودند، متوقف شده بود.
وی افزود: نیروهای عملیات بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در مسیر تندرو و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی به ایمن سازی محل حادثه مشغول شدند و همزمان به رفع نشت گازوئیل از باک خودرو پرداختند.
فرمانده ی آتش نشانان تصریح کرد: خوشبختانه راننده ی کامیونت که به طرز عجیبی از این حادثه جان سالم بدر برده بود، قبل از رسیدن نیروهای عملیات توسط رانندگان عبوری از آن خارج و با حضور عوامل اورژانس برای انجام معاینات اولیه تحویل آنان شد.
وی گفت: پس از هماهنگی با عوامل راهور برای حضور جرثقیل و انتقال خودرو به محل امن، نیروهای عملیات با ایمن سازی محل حادثه و شستشوی سطح بزرگراه و تحویل به عوامل اورژانس به عملیات خود پایان دادند.

ارسال نظر