زمان مطالعه: 2 دقیقه

گذشت خانواده کرمانشاهی از خون فرزندشان

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: گذشت اولیای دم در کرمانشاه به یک قاتل محکوم به اعدام زندگی دوباره‌ای بخشید.
18 خرداد 1399
شناسه : 32837
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32837
455+
بالا
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: گذشت اولیای دم در کرمانشاه به یک قاتل محکوم به اعدام زندگی دوباره‌ای بخشید.

حادثه 24 - رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: گذشت اولیای دم در کرمانشاه به یک قاتل محکوم به اعدام زندگی دوباره‌ای بخشید.

جباری تجری در تشریح جزییات این پرونده اظهارکرد: هفت سال پیش در یکی از شهرستان‌های استان، بین دو طایفه به دلیل وجود اختلافاتی درگیری شدیدی رخ می‌دهد که در این نزاع یک نفر به قتل می‌رسد.

تجری افزود: پاسگاه منطقه به محض اطلاع از وقوع این حادثه در محل حاضر شده و اقدام به دستگیری قاتل می‌کند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده قضایی برای قاتل، مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده در دادسرای شهرستان مربوطه انجام گرفت و در نهایت حکم قصاص به جهت مجازات قاتل صادر و پرونده سیر مراحل تائید و استیذان را طی کرد.

وی تاکید کرد: با درخواست خانواده قاتل، این پرونده از چند مدت پیش به ستاد تالیف قلوب استان و شعبه 45 سازش در قتل ارجاع و پیگیری‌های اعضای این ستاد برای اخذ رضایت از خانواده مقتول آغاز شد.

تجری افزود: جلسات متعدد زیادی برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول توسط اعضای ستاد تالیف قلوب استان برگزار شد و در کنارآن برای ایجاد همدلی و صلح بین اهالی روستا تلاش‌هایی صورت گرفت.

وی تاکید کرد: سرانجام با زحمات اعضای ستاد تالیف قلوب استان خانواده مقتول رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کردند و با حضور در یکی از دفترخانه‌های کرمانشاه از خون فرزند خود گذشتند.

ارسال نظر