زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ دلخراش کودک در حادثه سقوط پژو به دره

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از سقوط خودرو پژو ۴۰۵ به داخل دره‌ای در روستای برغان در ارتفاعات البرز و جان باختن کودک ۳ ساله خبر داد.
18 خرداد 1399
شناسه : 32831
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32831
503+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از سقوط خودرو پژو ۴۰۵ به داخل دره‌ای در روستای برغان در ارتفاعات البرز و جان باختن کودک ۳ ساله خبر داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از سقوط خودرو پژو ۴۰۵ به داخل دره‌ای در روستای برغان در ارتفاعات البرز و جان باختن کودک ۳ ساله خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به داخل دره‌ای در روستای برغان در ارتفاعات البرز در محدوده شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله مأموران کلانتری بخش چندار، مأموران پلیس راه و عوامل امدادی در صحنه حادثه حاضر شدند.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس راه، علت سقوط خودرو نقص فنی و عدم کنترل خودرو از سوی راننده اعلام شد که بر اثر این سقوط، یک کودک ۳ ساله جان باخت و دو سر نشین دیگر این خودرو نیز به شدت مصدوم شدند که برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خطاب به راننده‌ها گفت: قبل از سفر نسبت به کنترل و سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و در هنگام رانندگی توجه بیشتری به مسیر حرکت کرده و با سرعت مطمئن رانندگی کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

ارسال نظر