زمان مطالعه: 3 دقیقه

سقوط نوار نقاله جان کارگر 32 ساله را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یک کارگر۳۲ ساله معدن در این شهرستان بر اثر سقوط نوار نقاله دستگاه سنگ‌شکن در هنگام کار جان خود را از دست داد.
18 خرداد 1399
شناسه : 32829
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32829
730+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یک کارگر۳۲ ساله معدن در این شهرستان بر اثر سقوط نوار نقاله دستگاه سنگ‌شکن در هنگام کار جان خود را از دست داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یک کارگر۳۲ ساله معدن در این شهرستان بر اثر سقوط نوار نقاله دستگاه سنگ‌شکن در هنگام کار جان خود را از دست داد.

سرهنگ«محمد عقیل سلگی»، افزود: این حادثه شامگاه شنبه به مرکز فوریت سامانه ۱۱۰ گزارش شد و عوامل امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: این کارگر حین کار در معدن سلیس روستای دولت‌آباد شازند دچار حادثه شد و علاوه بر وی یک کارگر ۴۰ ساله این معدن نیز به شدت مجروح شد که برای پیگیری مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی جسد متوفی با تشکیل پرونده به پزشکی قانونی تحویل شد.
سرهنگ سلگی ادامه داد: علل وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست پیگیری است.

عاملان برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان اراکی دستگیر شدند
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: عاملان برداشت غیرمجاز از حساب دو شهروند اراکی دستگیر شدند.

سرهنگ «احسان آنقی» افزود: این مجرمان سایبری با تبلیغ یک نرم افزار شهروندان را ترغیب به خرید و ورود به درگاه جعلی می‌کردند.

وی یادآور شد: در پی شکایت ۲ نفر از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، بررسی موضوع در دستور کار کاشناسان پلیس فتا فرماندهی استان مرکزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات انجام‌شده از شاکیان مشخص شد که هر ۲ این افراد با یک شگرد مجرمانه در یک کانال تلگرامی برنامه‌ای را دانلود کرده و برای فعال‌سازی آن به یک درگاه اینترنتی هدایت‌شده و با واردکردن اطلاعات حساب بانکی‌، بعد از مدت زمانی متوجه برداشت غیرمجاز ۱۹ میلیون ریال از حساب‌هایشان شدند.

سرهنگ آنقی خاطرنشان کرد: در مراحل تحقیقات پلیس، ۲ نفر عامل برداشت‌های غیرمجاز در یکی از استان های مرزی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.
 وی با اشاره به اعتراف متهمان به برداشت ۱۹ میلیون ریال از حساب شهروندان اراکی گفت: با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده به‌دست‌آمده بود، متهمان به تبلیغ نرم‌افزار فیشینگ و هدایت به درگاه جعلی در شبکه‌های اجتماعی و این برداشت های غیرمجاز اعتراف کردند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر