زمان مطالعه: 2 دقیقه

سارقان طلا و جواهر در دام پلیس

فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیر چهار متهم به سرقت 10 میلیارد ریال طلا و جواهر از خانه شهروندان در این شهرستان خبر داد.
18 خرداد 1399
شناسه : 32812
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32812
440+
بالا
فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیر چهار متهم به سرقت 10 میلیارد ریال طلا و جواهر از خانه شهروندان در این شهرستان خبر داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیر چهار متهم به سرقت 10 میلیارد ریال طلا و جواهر از خانه شهروندان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین دهقانپور اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا و جواهر از منازل شهروندان در برخی مناطق نیشابور پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با اطمینان از خالی بودن منزل وارد و سپس طلا و جواهر و هم چنین وجوه نقد را سرقت و سپس با یک دستگاه خودرو سمند از محل متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، متهمان با این شیوه در برخی از شهرستان‌های دیگر استان نیز مرتکب سرقت شده و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان نیز قرار دارند.

سرهنگ دهقانپور بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی از سرنخ‌های به جا مانده متوجه شدند، اعضای این باند چهار نفره اهل یکی از استان‌های غربی کشور و تحت تعقیب نیز هستند که پس از اخذ نیابت قضائی هر چهار متهم در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 6 فقره سرقت طلا و جواهر و وجوه نقد در شهر نیشابور به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحت تعقیب بودن متهمان از سوی پلیس آگاهی استان  تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی آنان با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

سرهنگ دهقانپور با تقدیر از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس، تاکید کرد؛ مردم از نگهداری پول و طلا در منزل خودداری و  شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری و فوری شهروندان است.

ارسال نظر