زمان مطالعه: 2 دقیقه

مصدومیت مرد میانسال در تصادف کامیونت با پژو + عکس

در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی کامیونت با یک دستگاه خودرو سواری پژو یک مصدوم بر جای ماند
17 خرداد 1399
شناسه : 32783
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32783
441+
بالا
در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی کامیونت با یک دستگاه خودرو سواری پژو یک مصدوم بر جای ماند

حادثه 24 - در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی کامیونت با یک دستگاه خودرو سواری پژو یک مصدوم بر جای ماند

ساعت ۱۳:۳۸ دقیقه ظهر روز گذشته شاهدان حادثه برخورد یک دستگاه خودرو کامیونت با یک دستگاه خودرو سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی بعد از صالح آباد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و از وقوع این حادثه خبر دادند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه ۳۵ و گروه امداد و نجات ۶ را به محل حادثه روانه کرد.

داریوش نامور فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در این باره گفت: با توجه به اطلاعات دریافتی از ستاد فرماندهی به آتش نشانان، در طول مسیر درخواست حضور نیروهای موازی جهت همکاری با آتش نشانان به ستاد فرماندهی اعلام شد و در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی خود با قسمت عقب یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس برخورد کرده و این حادثه موجب محبوس شدن راننده و نشت سوخت از قسمت باک خودرو شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به رفع نشت سوخت خودرو و جلوگیری از حوادث احتمالی کردند و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، راننده ۶۵ ساله را از خودرو به بیرون منتقل کرده و به کادر پزشکی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

فرمانده آتش نشانان خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات، مصدوم را که از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده بود برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده و خودرو را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

نامور بیان کرد: آتش‌نشانان پس از پاکسازی بقایای به جا مانده از این برخورد در سطح بزرگراه و تحویل خودرو به عوامل پلیس راهور جهت اقدامات قانونی، عملیات خود را به پایان رساندند

ارسال نظر