زمان مطالعه: 2 دقیقه

جروبحث بر سر طلب 2/700 میلیونی منجر به قتل طلبکار شد

نوجوانی ۱۷ ساله در پی مشاجره لفظی ناشی از اختلاف مالی طلب کارش را با چند ضربه چاقو به قتل رساند.
12 خرداد 1399
شناسه : 32641
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32641
558+
بالا
نوجوانی ۱۷ ساله در پی مشاجره لفظی ناشی از اختلاف مالی طلب کارش را با چند ضربه چاقو به قتل رساند.

حادثه24- نوجوانی ۱۷ ساله در پی مشاجره لفظی ناشی از اختلاف مالی طلب کارش را با چند ضربه چاقو به قتل رساند.

سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۱۷ دقیقه ظهر روز هفتم خردادماه سال جاری خبری مبنی بر مرگ مشکوک در بیمارستان تامین اجتماعی شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: با حضور عوامل انتظامی در بیمارستان مشخص شد جوانی ۲۶ بر اثر چندین ضربه چاقو و شدت جراحات وارده جان باخته که بلافاصله تیمی ویژه از ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان سیستان و سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار طاهری تصریح کرد: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد مقتول برای گرفتن طلب ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی مراجعه که پس ازمشاجره لفظی بین آنها، فروشنده نوجوان کنترلش را از دست داده و با چاقو به طلبکارش حمله ور می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با مشخص شدن هویت قاتل ۱۷ ساله تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی محل اختفای قاتل را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت از وقوع قتل دستگیر کردند.

او  عنوان کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های اولیه به قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در بررسی نزاع‌های خیابانی در کنار تلاش برای حل معضلات اجتماعی و حذف یا کاهش عوامل بوجود آوردنده این نزاع ها، آموزش مهارت کنترل خشم جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای دارد لذا متولیان فرهنگ سازی و خانواده‌ها می‌بایست در این زمینه فعالیت جدی داشته باشند تا شاهد این حوادث نباشیم.

ارسال نظر