زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات 40 شهروند در حادثه آتش سوزی ساختمانی در خیابان ازگل

40 نفر از ساکنان یک مجتمع 11 طبقه مسکونی در محله ازگل تهران که در میان دود و حرارت ناشی از آتش سوزی این ساختمان گرفتار شده بودند با تلاش و حضوربه موقع آتش نشانان نجات یافتند.
11 خرداد 1399
شناسه : 32602
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32602
1386+
بالا
40 نفر از ساکنان یک مجتمع 11 طبقه مسکونی در محله ازگل تهران که در میان دود و حرارت ناشی از آتش سوزی این ساختمان گرفتار شده بودند با تلاش و حضوربه موقع آتش نشانان نجات یافتند.

حادثه 24 - 40 نفر از ساکنان یک مجتمع 11 طبقه مسکونی در محله ازگل تهران که در میان دود و حرارت ناشی از آتش سوزی این ساختمان گرفتار شده بودند با تلاش و حضوربه موقع آتش نشانان نجات یافتند.

به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر رخداد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه های 36، 61، 131 و گروه امداد ونجات 10 به همراه خودرو نردبان 64 متری، تشک نجات و کامیونت خاور حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 18 عصر روز گذشته به بزرگراه امام علی(ع)، خیابان ازگل اعزام شدند.

محمدرضا مسعودی افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی در این خصوص گفت: محل حادثه یک مجتمع مسکونی 11 طبقه 120 واحدی بود که اتاق خواب یکی از واحدهای مسکونی در طبقه پنجم این مجتمع دچار آتش سوزی شد.

وی با اعلام این که دود و شعله زیادی از پنجره های این واحد مسکونی خارج می شد. ادامه داد: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز مجتمع، با استفاده از نردبان، تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به طبقه پنجم رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این افسر آماده آتش نشانی افزود: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با تلاش خود، تعداد 40 نفر از ساکنان ساختمان را نجات داده و به محل امن انتقال دادند.

مسعودی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن آتش سوزی را کاملاً خاموش کردند و پس از ایمن سازی، محل حادثه را تحویل مالک آن دادند.

گفتنی است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند

ارسال نظر