زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیراندازی خونین در آریزونای آمریکا

ساعاتی پیش یک فرد مسلح به فروشگاهی در ایالت «آریزونا« آمریکا حمله کرد و دستکم سه نفر را مورد اصابت گلوله قرار داد.
01 خرداد 1399
شناسه : 32221
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32221
503+
بالا
ساعاتی پیش یک فرد مسلح به فروشگاهی در ایالت «آریزونا« آمریکا حمله کرد و دستکم سه نفر را مورد اصابت گلوله قرار داد.

حادثه24- ساعاتی پیش یک فرد مسلح به فروشگاهی در ایالت «آریزونا« آمریکا حمله کرد و دستکم سه نفر را مورد اصابت گلوله قرار داد.

 اداره پلیس «گلندیل» تأیید کرد که در یک حادثه تیراندازی در فروشگاهی در ایالت «آریزونا» که ساعاتی پیش به وقوع پیوست، دستکم  سه نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند و یکی از مظنونین این حمله مسلحانه دستگیر شده است.

بنا به گزارش شبکه «ای بی سی نیوز»، حادثه تیراندازی درست دقایقی قبل از ساعت ۲۰:۰۰ چهارشنبه شب به وقت محلی (حدود ساعت ۰۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه به وقت تهران) در منطقه «وستگیت انترتینمنت» در «گلندیل» در نزدیکی «فینکس» پایتخت آریزونا به وقوع پیوست.

پلیس گلندیل در صفحه توییتر در خصوص این حادثه گزارش کرد: «گزارشات‌ بیشتری در خصوص هرگونه تداوم تیراندازی موجود نیست. یکی از مظنونین در بازداشت به سر می‌برد. ما منطقه وستگیت را مسدود کرده‌ایم تا از صحت همه اطمینان حاصل کنیم».

طبق این گزارش، یک فرد مسلح با اسلحه تهاجمی «ای آر ۱۵» با کالیبر ۵.۵۶ میلی‌متر به فروشگاهی در نزدیکی فینکس آریزونا حمله و شروع به تیراندای کرده است و تاکنون دستکم سه نفر در این حادثه زخمی شده‌اند.

پلیس تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده است و هنوز انگیزه فرد مهاجم در خصوص تیراندازی نامشخص است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح به اندازه‌ای در آمریکا قدرت دارد که تاکنون کنگره هم حاضر نشده اقداماتی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور انجام دهد.

 

ارسال نظر