زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف جسد دکتر گودرز محسنی پس از 8 روز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: پیکر مرحوم دکتر گودرز محسنی روزبهانی پس از گذشت ۸ روز در سد دهکرد کشف شد.
31 اردیبهشت 1399
شناسه : 32208
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32208
2001+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: پیکر مرحوم دکتر گودرز محسنی روزبهانی پس از گذشت ۸ روز در سد دهکرد کشف شد.

حادثه 24 - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: پیکر مرحوم دکتر گودرز محسنی روزبهانی پس از گذشت ۸ روز در سد دهکرد کشف شد.

محمد غفاری امروز سی و یکم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: «گودرز محسنی» عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد و از شناگران این شهرستان ۲۴ اردیبهشت در سد دهکرد غرق شد و تا امروز جسد وی پیدا نشده بود.

وی ادامه داد: تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و هلال‌احمر بروجرد امروز ساعت ۸:۳۰ صبح، پیکر غریق را رؤیت و به آرامستان دارالسلام انتقال دادند.

وی عدم شناسایی محل دقیق حادثه را علت اصلی بروز تأخیر در کشف پیکر غریق عنوان کرد و افزود: بنا به اظهارات شاهد ماجرا، محل احتمالی وقوع حادثه که در هفته گذشته شناسایی شده بود، فاصله‌ای ۲۰ متری با محلی داشت که امروز پیکر غریق در آن رؤیت داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد با بیان آنکه ۱۲ میلیون تومان لوازم تخصصی برای ادامه جستجوها خریداری شده بود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به انجام رسیده، مقرر شده بود تا در صورت عدم شناسایی پیکر غریق، از فردا عملیات جستجو با استفاده از لوازم تخصصی خریداری شده، در محل‌هایی خارج از محدوده نیز ادامه یابد

ارسال نظر