زمان مطالعه: 2 دقیقه

انهدام باند کلاهبرداری به سبک شرکت‌های هرمی

سرهنگ تقی پور از دستگیری «۲۸ عضو» یک شرکت فاقد مجوز که به شیوه شرکت‌های هرمی مشغول عضو گیری و مجموعه سازی در تهران بود، خبر داد.
30 اردیبهشت 1399
شناسه : 32156
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32156
1362+
بالا
سرهنگ تقی پور از دستگیری «۲۸ عضو» یک شرکت فاقد مجوز که به شیوه شرکت‌های هرمی مشغول عضو گیری و مجموعه سازی در تهران بود، خبر داد.

حادثه24- سرهنگ تقی پور از دستگیری «۲۸ عضو» یک شرکت فاقد مجوز که به شیوه شرکت‌های هرمی مشغول عضو گیری و مجموعه سازی در تهران بود، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شرکتی در حوالی خیابان پیروزی مشغول عضوگیری برای خرید و فروش لوازم و پرداخت پورسانت است و مدعی است که هر فرد با پرداخت مبلغی می‌تواند سرمایه گذار باشد، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیح داد: با شناسایی محل شرکت تحقیقات پلیسی آغاز و مشخص شد که ۲ نفر با افتتاح شرکتی بدون مجوز‌های قانونی در حال عضو گیری و پرداخت پورسانت هستند و هر فردبا پرداخت ۱۶ میلیون ۵۰۰ هزار ریال عضو شرکت می‌شود.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که این شرکت تا کنون ۲۸ عضو گرفته و ۷ تن از این افراد خانم هستند، گفت: بررسی‌های دقیق‌تر نشان از این داشت که دو عضو اصلی این باند به سبک شرکت‌های هرمی در حال عضوگیری هستند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی‌های قضائی هر دو عضو اصلی این شرکت به همراه سایر اعضای این باند دستگیر و پس از بازجوئی‌های تکمیلی به دادسرا ناحیه ۳۱ معرفی شدند.

سرهنگ تقی پور افزود: دو عضو اصلی این شرکت با صدور قرار قانونی مناسب به زندان معرفی و سایر اعضای این شرکت با قرار کفالت آزاد شدند.

ارسال نظر