زمان مطالعه: 2 دقیقه

دختر ۵ ساله کرمانشاهی قربانی تصادف شد

وقوع سه فقره سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه در عصر روز گذشته یک دختر ۵ ساله را به کام مرگ فرو برد و باعث مصدومیت ۲ نفر دیگر شد.
29 اردیبهشت 1399
شناسه : 32102
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/32102
446+
بالا
وقوع سه فقره سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه در عصر روز گذشته یک دختر ۵ ساله را به کام مرگ فرو برد و باعث مصدومیت ۲ نفر دیگر شد.

حادثه24- وقوع سه فقره سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه در عصر روز گذشته یک دختر ۵ ساله را به کام مرگ فرو برد و باعث مصدومیت ۲ نفر دیگر شد.

سرهنگ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: در حادثه نخست که حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز یکشنبه (۲۸ اردیبهشت) در فرهنگیان فازیک خیابان امیرکبیر رخ داد یک دستگاه خودروی پراید با دختر بچه‌ای برخورد کرد.
وی ادامه داد: بر اثر این برخورد متاسفانه کودک ۵ ساله به نام "آیسان" به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
سرهنگ شیری افزود: در حادثه دوم نیز یک دستگاه خودروی پیکان با خانمی میانسال حدود ۶۰ ساله در ابتدای شهرک بعثت فاز ۲ برخورد که باعث مصدومیت وی از ناحیه سر و صورت شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه همچنین از تصادف میان یک دستگاه خوردوی مگان با یک دستگاه دوچرخه در شهرک الهیه حوالی میدان شاهد خبر داد و گفت: فرد دوچرخه سوار پس از برخورد از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و به بیمارستان منتقل شد.
وی در پایان از رانندگان خواست همه حواس خود را معطوف رانندگی کرده و مراقب عابران پیاده باشند تا شاهد حوادث تلخی مانند مرگ کودک ۵ ساله و زخمی شدن شهروندان نباشیم.

ارسال نظر