زمان مطالعه: 3 دقیقه

کنجکاوی راننده اسنپ دست قاچاقچی را رو کرد

راننده کنجکاو وقتی یک بسته لازانیا را تحویل گرفت تا در ازای 60هزار تومان کرایه آن را به کرج ببرد به ماجرا مشکوک شد و همین حساسیت او باعث دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای شد.
24 اردیبهشت 1399
شناسه : 31889
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31889
955+
بالا
راننده کنجکاو وقتی یک بسته لازانیا را تحویل گرفت تا در ازای 60هزار تومان کرایه آن را به کرج ببرد به ماجرا مشکوک شد و همین حساسیت او باعث دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای شد.

حادثه24- راننده کنجکاو وقتی یک بسته لازانیا را تحویل گرفت تا در ازای 60هزار تومان کرایه آن را به کرج ببرد به ماجرا مشکوک شد و همین حساسیت او باعث دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای شد.

صبح دیروز یک راننده اسنپ به کلانتری 106نامجو رفت و به مأموران گفت که چند دقیقه قبل یک بسته مشکوک دریافت کرده است. او به رئیس تجسس کلانتری گفت: یک درخواست دریافت کردم که باید یک بسته را به کرج ببرم. وقتی به آدرس اعلام شده رفتم مرد جوانی یک بسته لازانیا به من داد. او خیلی عادی رفتار کرد و کرایه 60هزار تومانی‌ام را هم پرداخت کرد و من به راه افتادم، اما چند لحظه بعد به موضوع مشکوک شدم. وی ادامه داد: ظاهر بسته‌ای که باید به کرج می‌بردم یک بسته لازانیای معمولی بود که کمتر از 20هزار تومان ارزش دارد و همه جا پیدا می‌شود، اما فرستنده حاضر شده بود 60هزار تومان بدهد تا آن را به کرج ببرم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به کلانتری بیایم و از پلیس کمک بگیرم.
ماموران هم پس از شنیدن حرف‌های این مرد به بسته‌ای که در اختیارش بود مشکوک شدند. محتویات این بسته در نگاه اول لازانیا بود، اما وقتی مأموران آن را باز کردند، پی بردند که داخل آن مقدار زیادی مواد ‌مخدر گل جاسازی شده است. در این شرایط بود که گروهی از مأموران با مجوز قضایی راهی خانه صاحب بسته شدند و او را دستگیر کردند. متهم که جوانی 32ساله است وقتی دید راننده کنجکاو نقشه‌اش را نقش برآب کرده است به تلاشش برای انتقال گل در پوشش لازانیا به کرج اعتراف کرد و از او 400گرم گل کشف شد. متهم در اعترافاتش گفت: یکی از مشتریانم که در کرج زندگی می‌کند از من گل خواست و من هم مواد درخواستی‌اش را داخل یک بسته لازانیا جاسازی کردم و با تاکسی اینترنتی برایش فرستادم، اما فکرش را هم نمی‌کردم که راننده به ماجرا مشکوک شود. سرهنگ مرتضی بیرانوند، رئیس‌کلانتری 106نامجو از ادامه تحقیقات در این‌باره خبر داد و گفت متهم با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد.

ارسال نظر