زمان مطالعه: 3 دقیقه

مستخدم خانه سارق از آب در آمد/ سرقت 8میلیارد طلا و دلار

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری مستخدمی خبر داد که پس از ۱۰ سال کار در منزل مال باخته در آخرین روز خدمتش ۸ میلیارد ریال سرقت کرده بود.
24 اردیبهشت 1399
شناسه : 31869
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31869
484+
بالا
رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری مستخدمی خبر داد که پس از ۱۰ سال کار در منزل مال باخته در آخرین روز خدمتش ۸ میلیارد ریال سرقت کرده بود.

حادثه24- رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری مستخدمی خبر داد که پس از ۱۰ سال کار در منزل مال باخته در آخرین روز خدمتش ۸ میلیارد ریال سرقت کرده بود.

سرهنگ خلیل لطفی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: روز گذشته زوجی جوان که مالک یک ساختمان در اقدسیه بودند به کلانتری ۱۲۳ نیاوران مراجعه کردند و از به سرقت رفتن مقادیری طلا و جواهراتشان خبر دادند.
وی افزود: شاکیان مدعی بودند که از ساختمانشان مقادیری طلا و جواهر شامل ۳ سرویس طلا، ۲ شمش ۲۰ گرمی طلا، ۶ عدد سکه تمام، ۷ عدد نیم سکه طلا، و یک انگشتر و گردنبند ست قدیمی طلا به همراه ۳۰ هزار دلار به ارزش ۸ میلیارد ریال به سرقت رفته است.
این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شدندو در تحقیقات مشخص شد تنها مظنون پرونده نظافتچی ساختمان است که ۱۰ سال است در این ساختمان به امور خانه می‌پردازد و هفته‌ای ۲ تا ۳ بار به این محل در رفت و آمد است.
کلانتر محله نیاوران، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، وی دستگیر و به کلانتری منتقل شد. نظافتچی ساختمان در ابتدا منکر سرقت بود و پس از بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم اظهار داشت، سرقت‌ها را در ۵ مرحله مرتکب شده و آخرین سرقتش شامگاه بیست و یکم اردیبهشت بوده است که مال باختگان متوجه شده اند، افزود: سارق اعتراف کرد همه طلا‌ها را فروخته، اما دلار‌ها در محل سکونتش است.
سرهنگ لطفی با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام شدند و دلار‌های سرقتی کشف شد، تصریح کرد: دلار‌های کشف شده به مال باخته تحویل شد و کشف جزئیات پرونده و شناسایی خریداران طلا‌های سرقتی در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر