زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش اختلاف‌های خانوادگی پس از شیوع کرونا

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: آمار اختلاف‌های خانوادگی پس از شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری داشته است.
23 اردیبهشت 1399
شناسه : 31847
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31847
430+
بالا
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: آمار اختلاف‌های خانوادگی پس از شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری داشته است.

حادثه 24 - معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: آمار اختلاف‌های خانوادگی پس از شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری داشته است.

علی‌اکبر صحرانورد با اشاره به اینکه افزایش اختلاف‌های خانوادگی از اسفندماه سال 98 شروع شده است، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شروع قرنطینه خانگی، مراجعه و تماس‌های مربوط به اختلاف‌های خانوادگی به اورژانس اجتماعی افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال 98 تاکنون 76 مورد تماس با اورژانس اجتماعی برای اختلافات خانوادگی برقرار شده است، اظهار کرد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته 22 مورد بوده است و از همین جهت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اختلاف‌های خانوادگی افزایش وجود داشته است.

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان شمالی تصریح کرد: در این مدت 235 نفر از خدمات روان درمانی و 99 نفر از خدمات مشاوره‌ای استفاده کرده‌اند.

صحرانورد با اشاره به اینکه آمار ارائه خدمات نیز در این مدت زمان افزایش داشته است، گفت: در مدت زمان مشابه سال گذشته 182 نفر از خدمات روان درمانی بهره‌مند شده‌اند که نشان دهنده افزایش آمار در این حوزه نیز هستیم.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی تاکید کرد: اختلافات خانوادگی، همسرآزاری و کودک آزاری از جمله مشکلاتی بوده است که در اولویت تماس‌های اورژانس اجتماعی قرار داشته است.

ارسال نظر