زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل فراری و همدستش در تله پلیس

قاتل و همدستش پس از ۴۸ ساعت از جنایت، با تلاش ماموران پلیس در سنندج دستگیر شدند.
23 اردیبهشت 1399
شناسه : 31842
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31842
492+
بالا
قاتل و همدستش پس از ۴۸ ساعت از جنایت، با تلاش ماموران پلیس در سنندج دستگیر شدند.

حادثه24- قاتل و همدستش پس از ۴۸ ساعت از جنایت، با تلاش ماموران پلیس در سنندج دستگیر شدند. 

سرهنگ عبدالله فاتحی  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: پس از اینکه فردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد که چند روزی از گم شدن برادرش می‌گذرد بلافاصله تحقیقات برای یافتن این فرد آغاز شد.

وی با بیان اینکه این فرد ۴۲ ساله و مجرد بود، افزود: در بررسی‌ها مشخص شد فرد مفقود شده از اموالی برخوردار بوده که می‌تواند محل طمع سودجویان باشد لذا با شگردهای پلیسی فردی که اخیرا بیشترین ارتباطات را با فرد مفقود داشت شناسایی و دستگیر شد تا تحقیقات بیشتر در این زمینه انجام گیرد.

سرهنگ فاتحی اضافه کرد: در بررسی‌ها مشخص شد در واقع ۲ نفر با همدستی یکدیگر، فرد مفقود را به روستایی می‌کشانند و پس از خوراندن آبمیوه مسموم او را بیهوش کرده و در این فرصت مدارکی برای انتقال دارایی و اموال او را مهمور به اثر انگشت فرد می‌کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه این ۲ نفر در تحقیقات با دیدن شواهد و مدارک به جرایم خود (قتل) اعتراف کردند و گفتند: پس از آن اقدام به پیچیدن فرد در نایلون و خفه کردن او کرده و در کنار رودخانه‌ای در حاشیه روستا او را دفن کردند.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاتل و همدست او پس از ۴۸ ساعت از زمان اطلاع برادر مقتول به پلیس صورت گرفت، گفت: این ۲ مجرم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

ارسال نظر