زمان مطالعه: 3 دقیقه

تعقیب و گریز سارقان منزل در اتوبان آزادگان

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 نفر سارق منزل در عملیات تعقیب و گریز یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد.
22 اردیبهشت 1399
شناسه : 31799
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31799
582+
بالا
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 نفر سارق منزل در عملیات تعقیب و گریز یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد.

حادثه24- سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 نفر سارق منزل در عملیات تعقیب و گریز یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ گزافی با اعلام این خبر گفت: ساعت 1 بامداد بیستم اردیبهشت ماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ حین انجام ماموریت و گشت زنی هوشمندانه جهت کشف جرم در بزرگراه آزادگان به یک دستگاه خودروی ام وی ام سفید رنگ دارای 2 نفر سرنشین مظنون می شوند.

وی افزود : با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص می گردد ، خودرو دارای سابقه سرقت منزل به تاریخ پانزدهم اسفند ماه سال گذشته می باشد.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان به خودروی متواری دستور ایست می دهند که راننده آن بدون توجه به دستور با لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز فرار می نماید.

راننده خودروی ام وی ام با افزایش سرعت و آسیب رساندن به خودروهای عبوری قصد مسدود سازی مسیر حرکت واحد گشت را داشته که کارآگاهان با هوشمندی تمام به تعقیب آنها پرداخته و به جهت جلوگیری از خسارت و آسیب به جان و مال مردم افسراکیپ جهت هشدار به راننده ام وی ام اقدام به شلیک تیر هوایی می نماید.

سرهنگ گزافی بیان داشت: راننده خودروی ام وی ام قصد توقف نداشته و با سرعت زیاد به فرار خود ادامه می دهد که کارآگاهان به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح لاستیک عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار داده و باعث توقف خودروی ام وی ام می شوند.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با توقف خودروی متواری کارآگاهان سریعا هر دو متهم را که قصد فرار به صورت پیاده را داشته دستگیر و مشخص می گردد راننده به نام یاسر و سرنشین به نام کریم هر دو دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت منزل می باشند و به تازگی چندین فقره سرقت منزل نیز انجام داده اند که جهت بررسی بیشتر و کشف جرائم منتسبه تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ می گردند.

ارسال نظر