زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری باند سرقت ماشین های نو در تهران

رئیس کلانتری 154 چیتگر از انهدام باند سرقت خودروهای نو و کشف اموال سرقتی به ارزش بیش از 22 میلیارد ریال خبر داد.
14 اردیبهشت 1399
شناسه : 31393
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31393
541+
بالا
رئیس کلانتری 154 چیتگر از انهدام باند سرقت خودروهای نو و کشف اموال سرقتی به ارزش بیش از 22 میلیارد ریال خبر داد.

حادثه24- رئیس کلانتری 154 چیتگر از انهدام باند سرقت خودروهای نو و کشف اموال سرقتی به ارزش بیش از 22 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کیانوش نظری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به دنبال تماس های تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه در منزل مسکونی بلاصاحبی در حوالی بزرگراه شهید لشکری تعدادی افراد مشکوک در تردد هستند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 154 چیتگر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد که مرد جوانی این مکان را متصرف و دو مرد دیگر هر چند وقت یک بار با خودروهایی نو در مدل های پژو 405 و پژو پارس به این مکان وارد می شوند و شب هنگام با یک وانت بار قطعات خودرو از محل مذکور خارج می شود.

رئیس کلانتری 154 چیتگر گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از آن مکان اخذ شد.

نظری گفت: روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند مرد جوان را در حالی که قصد متواری شدن از پشت بام خانه را داشت، دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس اوراق شده کشف که با استعلام پلاک انتظامی خودرو مشخص شد این خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در دوم اردیبهشت ماه در منطقه ولنجک را دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودرو پژو پارس 2روز پس از گرفتن از نمایندگی سرقت شده بود، ابراز داشت: علاوه بر خودرو سرقتی تعداد زیادی قطعات و لوازم خودرو از جمله قطعات خودروی پژو پارس سرقتی از آن مکان کشف شد و متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ نظری ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 22 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند و دستگیری همدستان متهم نیز در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد.

ارسال نظر