زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری در متروی تهران

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ: در چند ماه گذشته پنج تیمِ دو تا سه نفره که در پوشش دستفروشی، کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.
14 اردیبهشت 1399
شناسه : 31371
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31371
584+
بالا
رئیس پلیس مترو تهران بزرگ: در چند ماه گذشته پنج تیمِ دو تا سه نفره که در پوشش دستفروشی، کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.

حادثه24- رئیس پلیس مترو تهران بزرگ: در چند ماه گذشته پنج تیمِ دو تا سه نفره که در پوشش دستفروشی، کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ سعید عطاءالهی اظهار داشت: پس از ورود کرونا به کشور، ایستگاه مترو با افت جمعیتی روبه‌رو شد و خیلی از جرایم کاهش داشته است.
وی در خصوص اینکه گفته شده است چند مأمور پلیس مترو به بیماری کرونا دچار شدند، گفت: تاکنون هیچ‌کدام از مأموران پلیس مترو به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند.
سرهنگ عطاءالهی با بیان اینکه افرادی هستند که در پوشش‌های مختلف در ایستگاه‌های مترو ناامنی ایجاد می‌کنند، افزود: پلیس با حضور فعال و اشراف اطلاعاتی در ایستگاه‌های مترو، اجازه نمی‌دهد که امنیت مردم به خطر بیفتد.
رئیس پلیس مترو تهران بزرگ عنوان کرد: مأموران پلیس به‌صورت‌های محسوس و نامحسوس در داخل واگن‌های مترو حضوری فعال دارند و بیش از ۲۸۰ کیلومتر خطوط ریلی داریم که امنیت آن توسط پلیس تأمین می‌شود.
وی با اشاره به جرایمی ازجمله مواد مخدر، سرقت‌های خرد، جیب‌بری، نزاع و درگیری گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس، بیشتر مجرمین در حین ارتکاب جرم دستگیر می‌شوند.
سرهنگ عطاءالهی در خصوص جیب‌بری در مترو هم بیان کرد: مجرمان زمانی اقدام به این کار می‌کنند که مترو شلوغ باشد. ما چندی پیش مجرمی را دستگیر کردیم که در چند دقیقه، از پنج نفر جیب‌بری کرده بود.
وی اظهار داشت: از مهرماه ۹۸ تاکنون ۱۵۷ سارق و جیب‌بر حین ارتکاب جرم دستگیر شدند؛ همچنین در همین مدت ۱۲۹ نفر به دلیل نزاع و درگیری دستگیر شدند.
سرهنگ عطاءالهی همچنین با اشاره به دستگیری شش نفر به دلیل اخاذی و زورگیری عنوان کرد: از مهرماه ۹۸ تاکنون بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در مترو کشف شده است.
رئیس پلیس مترو تهران بزرگ در پایان با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در شرایط کنونی گفت: به دلیل اینکه مترو یک فضای بسته است، شهروندان باید مسائل بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش استفاده کنند.
ارسال نظر