زمان مطالعه: 2 دقیقه

آزادی گروگان 20ساله بعد از 53 روز

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میرجاوه جوان 20ساله، پس از 53 روز اسارت از چنگال گروگانگیران، آزاد شد.
14 اردیبهشت 1399
شناسه : 31367
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31367
442+
بالا
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میرجاوه جوان 20ساله، پس از 53 روز اسارت از چنگال گروگانگیران، آزاد شد.

حادثه24- با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میرجاوه جوان 20ساله، پس از 53 روز اسارت از چنگال گروگانگیران، آزاد شد.

سرهنگ حسن سرگزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره یک فقره آدم ربایی در 20 اسفند ماه سال قبل در یکی از مناطق شهرستان "میرجاوه" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، 3 سرنشین یک دستگاه سواری پژو 405 نقره ای رنگ با سرو صورتی پوشیده، جوانی 20 ساله را با تهدید اسلحه کلاش سوار خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

سرهنگ سرگزی اظهار داشت: تلاش تیم تحقیقات پرونده برای شناسایی گروگانگیران و رهایی این جوان ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی به فردی که از مدتها قبل بر سر مسائل مالی با پدر این جوان اختلاف داشت، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه بیان داشت: مأموران پس از بررسی دقیق این موضوع و حصول اطمینان از دست داشتن این فرد در ربایش این جوان، پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی او  را در مخفیگاهش  دستگیر کردند.

سرهنگ سرگزی افزود: با دستگیری این فرد و اعتراف او به بزه ارتکابی دیگر عوامل گروگانگیری که خود را در چنگال قانونی می دیدند روز گذشته مجبور شدند، این جوان را پس از 53 روز اسارت در ارتفاعات یکی از روستاهای شهرستان رها کرده و متواری شوند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل این آدم ربایی همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر