زمان مطالعه: 3 دقیقه

جریمه ۱۴۰ میلیاردی از بیخ‌گوش استقلال گذشت

یکی از بازیکنان خارجی استقلال قصد شکایت پیچیده و سنگینی از این باشگاه داشت که این مشکل به صورت کامل حل شد.
10 اردیبهشت 1399
شناسه : 31251
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31251
478+
بالا
یکی از بازیکنان خارجی استقلال قصد شکایت پیچیده و سنگینی از این باشگاه داشت که این مشکل به صورت کامل حل شد.

حادثه24- یکی از بازیکنان خارجی استقلال قصد شکایت پیچیده و سنگینی از این باشگاه داشت که این مشکل به صورت کامل حل شد.

لئاندرو پادووانی مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال حدود ۱۰ روزی می‌شود که دوباره به صدر اخبار بازگشته و با مصاحبه‌های پر از گلایه و انتقاد خود نسبت به مدیران پیشین باشگاه آبی‌پوش پایتخت، درخواست دریافت مطالباتش را می‌کند.

پادووانی حدود دو سال است که مدام می‌گوید حاضر نیست با شکایت خود به فیفا، استقلال را دچار مشکلات عدیده کند، اما مدیران قبلی باشگاه هیچ توجهی به خواسته‌های این بازیکن نکردند و پادووانی که حتی قدرت راه رفتن خود را به خاطر مصدومیت با پیراهن استقلال از دست داده بود، از این موضوع حسابی عصبانی بود.

عصبانیت این مدافع مصدوم به حدی رسید که او از وکیل خود خواست لایحه شکایتی علیه آبی‌ها تنظیم کرده و به فیفا ارسال کند. وکیل پادو هم دست به قلم شد و به خاطر نقص عضو و بی‌توجهی استقلالی‌ها نسبت به مطالبات و مصدومیت این بازیکن، شکایتی به فیفا نوشت و خواستار دریافت غرامت ۹ میلیارد تومانی شد!

احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال وقتی موضوع را فهمید، به سرعت وارد عمل شد و در تماس با پادووانی و وکیلش، جلوی این شکایت را گرفت. او همچنین به این مدافع برزیلی که دوران فوتبالش تمام شده قول داده به زودی و با اولین پرداختی، تمام مطالباتش پرداخت شود و دیگر در این میان مشکلی باقی نماند.

اگر شکایت پادووانی به ثمر می‌نشست، باشگاه مجبور بود به جای ۱۰۰ هزار دلار، به این بازیکن جریمه ۹ میلیون دلاری پرداخت می‌کرد. رقمی که با توجه به قیمت دلار در بازار آزاد ایران، حدود ۱۴۰ میلیارد تومان، استقلال را زیر بار بدهی می‌برد.

با این حال، استقلالی‌ها می‌گویند موضوع حل شده است و پادووانی هم راضی شد که دست از شکایت بردارد. سعادتمند به زودی خبر تسویه حساب کامل با این بازیکن را رسانه‌ای می‌کند هر چند به تازگی ادعا‌هایی مبنی بر جریمه ۹ میلیون دلاری بابت همین شکایت شنیده می‌شود، ولی این شکایت بی‌ا‌ثر شده است.

 
ارسال نظر