زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری مسلحانه بر سر یک تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۸۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان نیکشهر خبر داد.
08 اردیبهشت 1399
شناسه : 31133
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31133
702+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۸۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان نیکشهر خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۸۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان نیکشهر خبر داد.

سردار محمد قنبری روز دوشنبه در این‌باره اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر نیکشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از جابه جایی محموله سنگین موادافیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی شرق کشور به حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر نیکشهر در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در حوالی یکی از روستاهای این شهرستان بودند را  شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین، با عوامل انتظامی درگیر و پس از رو به رو شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه، ماموران در پاک سازی از منطقه و در بازرسی از خودروهای سوداگران، یک تن و ۲۸۹کیلو و ۵۶۰گرم انواع مواد مخدر  شامل یک تن و ۲۶۸ کیلو و ۵۶۰گرم تریاک، ۱۱ کیلو و ۵۰۰گرم هروئین  و ۹ کیلو ۵۰۰ گرم حشیش را کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

ارسال نظر