زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازگشت 24 قاتل از پای چوبه دار ندامتگاه مرکزی کرج

مدیرندامتگاه مرکزی کرج اعلام کرد که ۲۴ محکوم به قصاص این ندامتگاه با گذشت اولیای دم بخشیده شدند.
08 اردیبهشت 1399
شناسه : 31085
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31085
465+
بالا
مدیرندامتگاه مرکزی کرج اعلام کرد که ۲۴ محکوم به قصاص این ندامتگاه با گذشت اولیای دم بخشیده شدند.

حادثه 24 - مدیرندامتگاه مرکزی کرج اعلام کرد که ۲۴ محکوم به قصاص این ندامتگاه با گذشت اولیای دم بخشیده شدند.

ایرج فتاحی افزود:  از این تعداد ۱۳  محکوم به قصاص پای چوبه دار با اخذ رضایت از اولیای دم از مرگ نجات یافتند و ۱۱ نفر مشروط به پرداخت دیه شدند.

وی  خاطر نشان کرد: همکاران پر تلاش  ندامتگاه مرکزی کرج به دنبال حل مشکلات  مددجویان بوده و در این زمینه از هیچ اقدام  ارزشمندی فروگذار نیستند.

مدیر ندامتگاه مرکزی کرج  در بخش دیگر سخنان خود گفت: مددجوی تبعه کشور افغانستان که قرار بود  اوایل اردیبهشت ماهِ جاری  به جرم قتل عمد به دار مجازات آویخته شود با تلاش قاضی اجرای احکام شعبه ۶ کرج و همچنین مدیر ندامتگاه مرکزی کرج و دیگر کارکنان این ندامتگاه پس از اخذ رضایت از اولیای دم در پای چوبه ی دار، از اجرای حکمِ قصاص رهایی یافت.

فتاحی افزود: این مددجو از کودکی نزد مقتول مشغول به کار بود و مقتول حکم پدری بر گردن قاتل داشت، اما چند سال قبل طی یک مشاجره، صاحب کار خود را به قتل می رساند.

وی پس از  تحمل کیفر در زندان قرار بود صبح روز دوم اردیبهشت ماه، حکم قصاصش اجرا شود که با لطف الهی و بخشش اولیاء دم مواجه می شود.

مدیر ندامتگاه مرکزی کرج خطاب  به اولیاء دم گفت: بخشش نشانه بزرگی انسان است و پاداش این بخشش را خداوند به بخشندگان خواهد داد.

وی در ادامه افزود : گذشت شاکیان از قصاص باعث ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه خواهد شد.

ارسال نظر