زمان مطالعه: 2 دقیقه

زندگی نباتی موطلایی کشتی ایران

برادر محسن قاسمی می‌گوید: دکترها اعلام کرده‌اند که ماندن او در بیمارستان بی‌فایده است.
07 اردیبهشت 1399
شناسه : 31043
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31043
553+
بالا
برادر محسن قاسمی می‌گوید: دکترها اعلام کرده‌اند که ماندن او در بیمارستان بی‌فایده است.

حادثه24- برادر محسن قاسمی می‌گوید: دکترها اعلام کرده‌اند که ماندن او در بیمارستان بی‌فایده است. 

مرتضی قاسمی اظهار کرد: پس از اینکه دکترها اعلام کردند که محسن زندگی نباتی دارد، او را از بیمارستان به خانه آوردیم. وی با بیان اینکه پزشکان گفتند که ماندن او در بیمارستان بی‌فایده است، ادامه داد: مغز محسن نیز کوچک شده و متاسفانه در حال حاضر شرایط خوبی ندارد.

قاسمی با بیان اینکه پزشکان معتقدند درمان محسن تقریباً غیرممکن شده است، تصریح کرد: کاری از دست کسی برای درمان محسن ساخته نیست و بتواند او را از این وضعیت نجات دهد.

وی درخصوص هزینه‌های بیمارستان نیز گفت: محسن حدود دو ماه در بیمارستان خصوص لاله بود و سپس با نظر آقای دبیر و هماهنگی با فدراسیون پزشکی ورزشی او را به بیمارستان دولتی طالقانی انتقال دادیم.

قاسمی با بیان اینکه هزینه‌های این بیمارستان که حدود ۹ میلیون تومان بود را هم خودمان پرداخت کردیم، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای درمان محسن هزینه کرده‌ایم و حاضریم تمام زندگیمان را بفروشیم تا دوباره او روی پای خودش بایستد.

وی در پاسخ به پرسشی که وزارت ورزش یا فدراسیون کشتی به شما کمک مالی کرده‌اند؟ گفت: نه متاسفانه، محسن ۱۲ سال در اردوی تیم‌های ملی بود و برای کشورمان افتخار آفرید اما ظاهراً آن افتخارات ارزشی ندارد!

محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود که طبق گفته خانواده‌اش در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما رفت.

ارسال نظر