زمان مطالعه: 5 دقیقه

مرگ مشکوک راننده پراید در شهران

جسد راننده پراید که اعضای خانواده‌اش گمشدن او را به پلیس خبر داده بودند داخل خودرو‌اش کشف شد.
04 اردیبهشت 1399
شناسه : 30925
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30925
436+
بالا
جسد راننده پراید که اعضای خانواده‌اش گمشدن او را به پلیس خبر داده بودند داخل خودرو‌اش کشف شد.

حادثه 24 - جسد راننده پراید که اعضای خانواده‌اش گمشدن او را به پلیس خبر داده بودند داخل خودرو‌اش کشف شد.

به گزارش جوان، ساعت‌۲۳‌شامگاه اول اردیبهشت‌ماه قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۴۲ کن ازکشف جسد مرد جوانی داخل خودروی پرایدی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه در خیابان گل‌ها حوالی شهران با جسد مردی پشت فرمان خودروی پرایدی روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی فوت شده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان داد این خودرو از دو روز قبل دراین مکان پارک بوده تا اینکه دقایقی قبل یکی از همسایه‌ها با اداره پلیس تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که مردی داخل این خودرو فوت کرده است.

مردی که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌بود، گفت: مدتی است به خاطر بیماری کرونا به محل کار نمی‌روم و در خانه دور‌کاری می‌کنم. امروز ساعت‌۴ عصر تصمیم گرفتم از بازار مقداری مواد خوراکی بخرم و سری هم به محل کارم بزنم. وقتی از خانه بیرون آمدم چشمانم به این خودروی پراید افتاد که به نظر می‌رسید راننده آن پشت فرمان خواب است. خیلی توجهی نکردم و از آنجا دور شدم تا اینکه لحظاتی قبل به خانه برگشتم که دوباره با همان صحنه روبه‌رو شدم و دیدم خودروی پراید در همان مکان پارک است و راننده‌اش هم هنوز پشت فرمان خواب است. این بار کنجکاو شدم و به طرف خودرو رفتم و با دست به شیشه زدم تا راننده را از خواب بیدار کنم، اما راننده هیچ عکس العملی نکرد که احتمال دادم برای او اتفاقی افتاده و موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.

مأموران در بررسی‌های خودرو دریافتند در‌های خودرو به غیر در سمت شاگرد همگی از داخل قفل شده‌اند که حکایت از این داشت قبل از فوت راننده، فرد دیگری هم داخل خودرو بوده و از سمت شاگرد خارج شده‌است. از سوی دیگر مأموران پلیس هیچ مدرک هویتی از مرد فوت شده پیدا نکردند و فقط با مقداری لوازم بهداشتی و ماسک روبه‌رو شدند. بنابراین شماره پلاک خودرو را از سامانه پلیس استعلام گرفتند که مشخص شد صاحب خودرو مرد ۳۴‌ساله‌ای به نام حمید است که به گفته خانواده‌اش چند روز قبل از خانه‌اش برای کار خارج شده و دیگر به خانه‌اش برنگشته تا اینکه جسدش داخل خودرواش کشف می‌شود. همچنین مشخص شد خانواده مرد جوان ۴۸‌ساعت قبل در اداره پلیس اعلام مفقودی کرده بودند. در حالی که در نخستین معاینات پزشکی قانونی در محل حادثه مشخص شد حدود ۴۸‌ساعت از مرگ مرد جوان گذشته است، جسد مرد جوان به دستور قاضی واحدی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. از آنجایی که تلفن همراه راننده پراید مفقود شده‌بود و مرگ وی نیز مشکوک به نظر می‌رسید، کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی همزمان با بازبینی دوربین‌های مداربسته حوالی محل حادثه تحقیقات را برای روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه آغاز کردند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر