زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل پسر هندی توسط پدر بخاطر ماسک نزدن

یک مرد در هند دست به جنایت هولناکی زد تا جایکه پسرش را به خاطر خودداری کردن از بستن ماسک به هنگام خروج از منزل به قتل رساند.
03 اردیبهشت 1399
شناسه : 30865
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30865
430+
بالا
یک مرد در هند دست به جنایت هولناکی زد تا جایکه پسرش را به خاطر خودداری کردن از بستن ماسک به هنگام خروج از منزل به قتل رساند.

حادثه24- یک مرد در هند دست به جنایت هولناکی زد تا جایکه پسرش را به خاطر خودداری کردن از بستن ماسک به هنگام خروج از منزل به قتل رساند.

این جنایت هولناک در شهر کلکته در شرق هند اتفاق افتاد.

اسکای نیوز به نقل از روزنامه اندیان اکسپرس نوشت:مقتول ۴۵ ساله که معلول هم بود می خواست از خانه خارج شود اما پدر ۷۸ ساله اش به خاطر عدم ابتلای به کرونا از او خواست که از ماسک استفاده کند اما پسرش قبول نکرد و به همین خاطر پدر عصبانی شد و او را با یک تکه پارچه خفه کرد.پدر بعد از این قتل خود را به پلیس معرفی و اعتراف کرد که مرتکب قتل عمد شده است.

این روزنامه هندی در ادامه نوشت که دلیل عصبانیت پدر این بود که این برای نخستین بار نبود که پسرش بدون استفاده از ماسک خانه را ترک می کرد و پیش از این هم از خواسته پدرش برای استفاده از ماسک خودداری کرده بود.

شمار مبتلایان  و قربانیان به ویروس کرونا در هند به شکل نگران کننده ای در حال افزایش است تا جایکه تا الان ۵۹۰ نفر جان خود را به خاطر این ویروس از دست داده اند و نزدیک به ۱۹ هزار نفر هم به آن مبتلا شده اند.

با اعلام نخست وزیر هند منع آمد و شد در این کشور تا سه ماه می تمدید شده است با این حال هنوز بسیاری قوانین قرنطینه را زیر پا می گذارند و همین باعث شده تا شمار مبتلایان افزایش پیدا کند.

ارسال نظر