زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرقت ۶ میلیاردی در پی اعتماد مال باخته

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سرایدار منزلی که با جلب اعتماد شاکی و مراجعه به منزل وی ۶ میلیارد ریال طلا و ارز سرقت کرده بود، خبر داد.
03 اردیبهشت 1399
شناسه : 30855
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30855
453+
بالا
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سرایدار منزلی که با جلب اعتماد شاکی و مراجعه به منزل وی ۶ میلیارد ریال طلا و ارز سرقت کرده بود، خبر داد.

حادثه24- رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سرایدار منزلی که با جلب اعتماد شاکی و مراجعه به منزل وی ۶ میلیارد ریال طلا و ارز سرقت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: وقوع یک فقره سرقت منزل در خیابان کارگر جنوبی به کلانتری ۱۲۹ جامی اعلام و پرونده اولیه تشکیل و به دستور بازپرس شعبه یکم دادسرای ناحیه ۱۱ تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی اظهار کرد، روز وقوع سرقت برای کاری از منزل خارج شدم و پس از بازگشت به منزل متوجه شدم منزلم به هم ریخته است و مقادیری طلاجات و ارز‌های خارجی که در گاو صندوق منزلم بود به ارزش ۶ میلیارد ریال سرقت شده است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت اظهارات شاکی کارآگاهان برای بررسی صحنه سرقت و کشف ادله و تحقیقات میدانی راهی محل وقوع جرم شدند و در کارآگاهان در همان ابتدا متوجه شدند سارق یا سارقان با استفاده از کلید و بدون تخریب وارد منزل شاکی شده اند و این فرضیه قوت یافت که سارق یا سارقان قبلا به محل سرقت تردد و اطلاع کامل از وجود طلاجات در منزل مال باخته داشته اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با وجود این فرضیه کارآگاهان تحقیق از شاکی و افرادی که به محل سکونت وی تردد داشتند آغاز شد و در نهایت به فردی به نام اسماعیل که چند روز قبل از وقوع سرقت به عنوان سرایدار به منزل شاکی مراجعه کرده بود مظنون می‌شوند.

این مقام پلیس با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شد در رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه سرایدار را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر کنند، گفت: با انتقال سرایدار به پلیس آگاهی وی به سرقت از منزل شاکی با استفاده از کپی کردن کلید شاکی اقرار کرد و اظهار داشت، کلیه اموال سرقتی در مخفیگاهش موجود است که در گام بعدی از تحقیقات پلیسی کارآگاهان با راهنمایی متهم موفق شدند کلیه اموال شاکی را کشف کنند و با دستور قضائی تحویل مال باخته بدهند.

وی در پایان اشاره کرد: متهم با دستور بازپرس پرونده پس از صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

ارسال نظر