زمان مطالعه: 4 دقیقه

انهدام باند سارقان موبایل قاپ در شمال تهران

رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری 3 موبایل قاپ و 2 مالخر گوشی های سرقتی خبر داد و گفت: تا کنون متهمان به 20 فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.
02 اردیبهشت 1399
شناسه : 30795
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30795
568+
بالا
رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری 3 موبایل قاپ و 2 مالخر گوشی های سرقتی خبر داد و گفت: تا کنون متهمان به 20 فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

حادثه24- رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری 3 موبایل قاپ و 2 مالخر گوشی های سرقتی خبر داد و گفت: تا کنون متهمان به 20 فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ حسین ابن علی با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش پرونده های سرقت موبایل قاپی توسط 4 جوان موتور سوار تیمی از ماموران کلانتری 103 گاندی برای بررسی موضوع و دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که 4 جوان سوار بر 2 دستگاه موتورسیکلت، با همکاری یکدیگر موبایل قاپی می کنند در ابتدا 2 موتورسوار موبایل قاپی کرده و در مرحله بعد 2 موتورسوار دیگر با تهدید سلاح سرد، مال باخته و سایر شهروندن را تهدید تا کسی مانع فرار آنها نشود.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات میدانی از محل های سرقت نشانی از سارقان به دست نیاورند، ادامه داد: تعداد گشت های پلیسی افزایش تا اینکه ماموران در گشت زنی های هدفمند با زن جوانی که بر روی زمین افتاده بود روبه رو شدند، این زن جوان اظهار داشت، لحظه ای پیش گوشی موبایلش توسط 4 جوان موتور سوار به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: شاهدان ماجرا که موفق شده بودند مشخصات 4 جوان سارق را به خاطر بسپارند، مشخصات ظاهری متهمان را اعلام و در ادامه اطلاعات به دست آمده در اختیار تیم های گشتی کلانتری قرار گرفت.

رئیس کلانتری 103 گاندی گفت: طرح مهار و دستگیری سارقان عملیاتی شد و ماموران گشت کلانتری موفق شدند موتور سواران را در نزدیکی چهار راه جهان کودک مشاهده کنند و دستور ایست برای آنها صادر کردند.

سرهنگ ابن علی افزود: تعقیب و گریز پلیسی آغاز و سارقان به یکی از خیابان های فرعی حوالی خیابان "جردن" وارد شدند. یکی از راکبان موتورسیکلتش را رها و به همراه ترک نشین از محل گریختند و در ادامه 2 جوان دیگر توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه هر 2 متهم به همراه 2 دستگاه موتورسیکلت به کلانتری منتقل شدند، ادامه داد: ماموران کلانتری موفق به شناسایی مالک موتورسیکلت و متعاقب آن مخفیگاه وی  شدند که در همین هنگام راکب موتورسیکلت در نقش صاحب موتورسیکلت وارد کلانتری شد و مدعی شد که مالک موتورسیکلت است و موتورسیکلت وی در روز جاری به سرقت رفته است که در همان لحظه از سوی ماموران گشت کلانتری شناسایی و دستگیر شد.

ابن علی اظهار داشت: سارقان به 20 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و اظهار داشتند که گوشی های سرقتی را به 2 مالخر در جنوب شهر به قیمت بسیار پایین تری از قیمت واقعی فروخته اند.

رئیس کلانتری 103 گاندی، گفت: 2 مالخر جوان در اعترافاتشان اظهار داشتند که گوشی های سرقتی اپل را خرد می کردیم و گوشی های موبایل سامسونگ را از کشور خارج می کردیم.

سرهنگ ابن علی در پایان گفت: هر 5 متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری موبایل قاپ فراری ادامه دارد.

ارسال نظر