زمان مطالعه: 2 دقیقه

عملیات پلیس برای نجات مرد جوان از چنگان آدم ربایان مخوف

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان بانه جوان ۳۸ ساله سردشتی از دست گروگانگیران آزاد و تحویل خانواده شد.
01 اردیبهشت 1399
شناسه : 30787
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30787
585+
بالا
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان  بانه  جوان ۳۸ ساله سردشتی از دست گروگانگیران آزاد و تحویل خانواده شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان  بانه  جوان ۳۸ ساله سردشتی از دست گروگانگیران آزاد و تحویل خانواده شد.

سردار  علی آزادی  با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع ربوده شدن جوان ۳۸ ساله سردشتی از جلوی در منزلش واقع در یکی از شهرک های  بانه  توسط افراد ناشناس و درخواست و احتمال حضور فرد ربوده شده تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان تحقیقات در این خصوص را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مأموران مشخص شد، ۳ ناشناس با یک دستگاه خودروی سواری، فرد مورد نظر را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز تحقیقات محلی در نهایت، چند ساعت پس از وقوع جرم سرنخی از گروگانگیران به دست آورده و در ادامه محل اختفای متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تخصصی به جرم خود مبنی بر آدم ربایی با انگیزه اختلاف شخصی و مالی اعتراف کردند.

سردارآزادی اظهار کرد: با راهنمایی متهمان و درایت و هوشیاری ماموران، جوان سردشتی که در اتاقکی زندانی شده بود از چنگال گروگانگیران آزاد و با تشریفات قانونی تحویل خانواده شد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با بیان اینکه  انگیزه آدم ربایان اختلاف شخصی و درخواست مبلغ ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد بوده است، گفت: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان، نظم ، امنیت و آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت وقوع هرگونه اقدام غیرقانونی از سوی عده ای هنجارشکن ، با این افراد برخورد قاطع خواهد شد.

ارسال نظر