زمان مطالعه: 3 دقیقه

قدردانی سرلشکر باقری از ناجا برای مبارزه با کرونا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای خدمت رسانی به مردم گفت: ناجا در راستای مقابله با کرونا اقدامات اساسی انجام داده است.
01 اردیبهشت 1399
شناسه : 30749
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30749
436+
بالا
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای خدمت رسانی به مردم گفت: ناجا در راستای مقابله با کرونا اقدامات اساسی انجام داده است.

حادثه24- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای خدمت رسانی به مردم گفت: ناجا در راستای مقابله با کرونا اقدامات اساسی انجام داده است.

سرلشکر پاسدار محمدباقری در حاشیه بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا ضمن تبریک آغاز هفته سلامت، گفت: جا دارد این هفته را به تمام عزیزانی که در این عرصه با تمام قوا و به طور شبانه روزی در حال انجام خدمت به ملت شریف هستند، به ویژه عزیزان ما در بخش بهداشت و درمان نیروهای مسلح تبریک بگویم .

وی ادامه داد: همکاران ما از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طور شبانه روزی در ماموریت های مختلف بهداشتی و درمانی و همچنین ماموریت های انتظامی و امنیتی در کنار سایر کادر درمانی در حال انجام وظیفه هستند .

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این رابطه ناجا در کنار ماموریت های ذاتی خود، در خصوص درمان بیماران مبتلا به کرونا، مقابله با محتکران تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی، پاک سازی و ضدعفونی معابر و کنترل فضای مجازی و همچنین کنترل ورودی و خروجی شهرها ماموریت های اساسی انجام داده است.

سرلشکر باقری ضمن قدردانی از تمامی اقدامات نیروی انتظامی در سال گذشته به فعالیت های  قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) در نیروهای مسلح اشاره و تصریح کرد: این قرارگاه در همه سازمان ها، رده ها و استان های نیروهای مسلح خصوصا ناجا برحسب فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) فعال است ؛ نیروهای مسلح همچنان در بیمارستان های خود در حال رسیدگی و درمان بیماران مبتلا به کرونا بوده، همچنین نقاهتگاه های ما با حدود 18 هزار تخت آماده پذیرش بیماران هستند که بحمداله اکثر آنها خالی است .

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: امیدواریم با رعایت دستورات و پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در دوره ای که فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در حال شروع است، شاهد کاهش این بیماری در کشور باشیم و هر چه زودتر دست در دست یکدیگر بتوانیم این ویروس را شکست داده و کشور را از آن پاک سازی کنیم.

ارسال نظر