زمان مطالعه: 3 دقیقه

احتمال فعالیت کسب و کارهای تهران تا ساعت ۳ بامداد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای شهر پیشنهاد شد برای توزیع ترافیک و رونق کسب و کارها، بعد از بازگشایی صنوف، آنها اجازه داشته باشند تا ساعت ۳ بامداد فعالیت کنند.
31 فروردین 1399
شناسه : 30722
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30722
339+
بالا
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای شهر پیشنهاد شد برای توزیع ترافیک و رونق کسب و کارها، بعد از بازگشایی صنوف، آنها اجازه داشته باشند تا ساعت ۳ بامداد فعالیت کنند.

 حادثه 24 -عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای شهر پیشنهاد شد برای توزیع ترافیک و رونق کسب و کارها، بعد از بازگشایی صنوف، آنها اجازه داشته باشند تا ساعت ۳ بامداد فعالیت کنند.

«مجید فراهانی» پس از دویست و نهمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از کسب و کارها نظیر رستوران ها، محیط فرهنگی و ورزشی پس از شیوع کرونا دچار مشکل شدند که به همین دلیلی طرحی در شورا مطرح شد.

وی افزود: پیشنهاد شد تا کسب و کارهایی که در این ایام بسته بوده و متضرر شدند به محض آغاز فعالیت شان بتوانند تا ساعت ۳ بامداد فعال باشند تا مردم بتوانند خرید کرده و فعالیت شان ادامه یابد.

فراهانی ادامه داد: این اقدام هم باعث توزیع ترافیک به همه ساعت‌ها می شود و از ترافیک های طولانی جلوگیری می کند و هم باعث افزایش مشتریان و بهبود وضعیت کسب و کار بهتر شهروندان می شود.

عضو شورای تهران افزود: همچنین مقرر شد اگر کسبه عوارض کسب و پیشه خود را در خرداد و اردیبهشت بپردازند می توانند از تخفیف ۱۰ و ۱۵ درصدی بهره مند شوند تا همراهی بیشتری با کسب و کارها بشود.

وی ادامه داد: افرادی که با شهرداری و بخش های مختلف آن قرارداد فعالیت دارند قراردادهای آنها به مدت روزهای کرونایی تمدید شود تا ضرر این ایام تعطیلی کاهش پیدا کند.

چرایی دیرکرد عرضه سهام شرکت‌های شهرداری در بورس

فراهانی در خصوص چرایی دیرکرد شهرداری تهران در عرضه سهام شرکت های تابعه در بورس نیز گفت: یکی از کارهای خوب که موجب تحرک در اقتصادی شهری می شود، تشویق به واگذاری فعالیت های خود به مردم که همان بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: عرضه سهام شرکت شستا را دیدیم که چگونه مورد توجه مردم قرار گرفت و در دو ساعت ۷ هزار میلیارد تومان پول به این شرکت وارد شد و ۸ درصد سهام آن به فروش رفت.

فراهانی یادآور شد: به همین دلیل است که در گذشته طرحی داشتیم که براساس آن شهرداری ملزم به آوردن لایحه برای عرضه سهام در بورس شده بود که مهلت این طرح تمام شده بود که من از این رو به شهرداری تهران تذکر دادم.

ارسال نظر