زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرورفتن چرخ های کامیونت در آسفالت خیابان امام خمینی

فروکش کردن کف خیابان باعث شد چرخ کامیونت در محل گودال ایجاد شده فرو رود.
26 فروردین 1399
شناسه : 30625
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30625
635+
بالا
فروکش کردن کف خیابان باعث شد چرخ کامیونت در محل گودال ایجاد شده فرو رود.

حادثه 24 - فروکش کردن کف خیابان باعث شد چرخ کامیونت در محل گودال ایجاد شده فرو رود.

ساعت 11:22 دقیقه صبح امروز با تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر فروکش کردن کف خیابان و گیرکردن چرخ عقب کامیونت در خیابان امام خمینی، روبروی اداره ثبت احوال، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ گروه امداد و نجات یک این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

جلال جلیلی رئیس ایستگاه یک سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: سطح خیابان در دست عملیات عمرانی بود که به هنگام عبور کامیونت از محل، ناگهان بخشی از آسفالت خیابان فروکش کرد و چرخ های عقب این وسیله نقلیه به داخل گودال فرورفت واین کامیونت از حرکت بازایستاد.

وی افزود: نجاتگران با بررسی حادثه از ستادفرماندهی آتش نشانی درخواست جرثقیل 3 تنی کرد که با حضور جرثقیل در محل حادثه، عملیات بیرون کشیدن این کامیونت از محل فروکش شروع شد.

جلیلی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه با رعایت کامل نکات ایمنی از راه تثبیت کردن محور عقب این خودرو به وسیله تسمه های مخصوص، چرخ کامیونت را از داخل گودال خارج کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، اضافه کرد: پس از ایمن سازی محل حادثه، این کامیونت تحویل مالک آن شده و همچنین محل حادثه برای انجام ترمیم آسفالت خیابان به عوامل شهرداری منطقه تحویل شد.

ارسال نظر