زمان مطالعه: 4 دقیقه

خودکشی دختر 17 ساله برای نجات از دست 2 پسر پلید

دختری 17ساله که به دام 2جوان باجگیر گرفتار شده بود، برای فرار از تهدیدهای آنها تصمیم هولناکی گرفت و به زندگی‌اش پایان داد.
25 فروردین 1399
شناسه : 30571
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30571
797+
بالا
دختری 17ساله که به دام 2جوان باجگیر گرفتار شده بود، برای فرار از تهدیدهای آنها تصمیم هولناکی گرفت و به زندگی‌اش پایان داد.

حادثه 24 - دختری 17ساله که به دام 2جوان باجگیر گرفتار شده بود، برای فرار از تهدیدهای آنها تصمیم هولناکی گرفت و به زندگی‌اش پایان داد.

ساعت 18:46بیست‌و‌یکم فروردین، از طریق کلانتری خانی‌آباد به قاضی جنایی تهران خبر رسید که دختری 17ساله قربانی مرگی اسرارآمیز شده است. تیم جنایی برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند و دریافتند که دختر نوجوان از بالکن طبقه پنجم ساختمان 6طبقه به پایین سقوط کرده و جان باخته است. هنوز مشخص نبود که ماجرا از چه قرار است تا اینکه کارآگاهان در تحقیقات خود به حقیقت دست یافتند؛ دختر نوجوان دست به‌خودکشی زده بود اما انگیزه‌اش دلیلی شد تا قاضی جنایی دستور بازداشت 2جوان آشنا را صادر کند. ماجرا از این قرار بود که دختر نوجوان مدتی قبل با پسری در فضای مجازی آشنا شده بود. او معمولا با پسر موردعلاقه‌اش و 2نفر از دوستان او بیرون می‌رفت تا اینکه چند وقت پیش پسر موردعلاقه‌اش برای ادامه تحصیل و کار به انگلیس مهاجرت کرد. بعد از رفتن او، دوستان این پسر با دختر نوجوان تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند از وضعیت پسر موردعلاقه‌اش در انگلیس حرف بزنند.

دختر نوجوان که سحر نام داشت، بی‌خبر از آنکه آنها چه دامی برای او پهن کرده‌اند، راهی محل قرار شد. پس از آن تهدید‌های 2پسر آشنا شروع شد. آنها که از این قرار مخفیانه فیلم و عکس تهیه کرده بودند، با تهدید اینکه عکس و فیلم‌ها را برای پسرموردعلاقه او می‌فرستند، نقشه خود را برای اخاذی میلیونی پیش بردند. سحر ناچار شد از حساب پدرش پول بردارد بی‌آنکه او را در جریان قرار بدهد. او در 3مرحله پول برداشت کرد و به 2پسر باجگیر داد اما تهدیدهای آنها تمامی نداشت.

تصمیم هولناک

سحر که دیگر نمی‌توانست از حساب پدرش سرقت کند، دیگر جواب تلفن‌های 2 جوان باجگیر را نداد تا اینکه آنها روز حادثه به مقابل خانه وی رفتند. دختر نوجوان به بالکن رفت و با دیدن آنها وحشت‌زده شد. 2 جوان آشنا تهدید کردند که اگر به آنها پول ندهد، آبرویش را پیش پدر و خانواده‌اش می‌برند و جریان سرقت از حساب پدرش را لو می‌دهند. دختر نوجوان که تصور می‌کرد راهی برای فرار ندارد و از آبروریزی می‌ترسید، فکر ترسناکی به ذهنش رسید. او به جای اینکه ماجرا را با خانواده‌اش و پلیس مطرح کند و از آنها برای خلاصی از تهدیدهای 2جوان باجگیر کمک بگیرد، تصمیم گرفت به زندگی‌اش پایان دهد و از بالکن خودش را به پایین پرتاب کرد. همزمان 2پسرجوان از محل گریختند که با به‌دست آمدن این اطلاعات، قاضی جنایی دستور بازداشت این 2نفر را صادر کرده است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر