زمان مطالعه: 2 دقیقه

واژگونی کامیونت حامل بستنی در بزرگراه امام علی(ع) + عکس

واژگونی کامیونت حامل بستنی در بزرگراه امام علی(ع)، محبوس شدن یکی از سرنشینان آن را در پی داشت.
23 فروردین 1399
شناسه : 30512
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30512
1600+
بالا
واژگونی کامیونت حامل بستنی در بزرگراه امام علی(ع)، محبوس شدن یکی از سرنشینان آن را در پی داشت.

حادثه 24 - واژگونی کامیونت حامل بستنی در بزرگراه امام علی(ع)، محبوس شدن یکی از سرنشینان آن را در پی داشت.

 ساعت ۹:۲۰ دقیقه صبح امروز در پی واژگونی یک دستگاه خودرو کامیونت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)، نرسیده به خروجی بلوار بسیج، شاهدان این حادثه بلافاصله پس از تماس با سامانه ۱۲۵ و ارائه اطلاعات به این سامانه درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه های ۱۴ و ۷۹ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۷ به محل حادثه روانه کرد.

محمد اسماعیل شریفی افسر آماده منطقه ۷ عملیات که از ابتدای عملیات آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت نامعلوم، پس از انحراف از مسیر اصلی با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرده بود.

وی افزود: در پی این برخورد، خودروی سواری واژگون شده و یکی از دو سرنشین آن که مردی چهل ساله بود در داخل خودرو محبوس شده و قادر به خروج از آن نبود.

شریفی تصریح کرد: آتش نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی اقدام به قطع برق و رفع نشت سوخت خودرو کردند و با استفاده از ابزار مخصوص نجات با تثبیت سازی خودرو در حضور عوامل اورژانس شخص مصدوم را از داخل خودرو به بیرون منتقل کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و بازگرداندن خودرو به حالت اولیه، محل حادثه را به عوامل پلیس راهور منطقه ۲۰ تحویل دادند و پایان عملیات خود را اعلام کردند.

گفتنی است علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.

ارسال نظر