زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین اخبار درباره شیوع کرونا در کشور‌های مختلف

موسسه رابرت کخ در آلمان اعلام کرد آلودگی ۱۰۳ هزار و ۲۲۸ نفر به ویروس کرونا در این کشور تایید شده است. این موسسه، تعداد افراد فوت شده را نیز ۱۸۶۱ نفر اعلام کرد.
20 فروردین 1399
شناسه : 30487
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30487
379+
بالا
موسسه رابرت کخ در آلمان اعلام کرد آلودگی ۱۰۳ هزار و ۲۲۸ نفر به ویروس کرونا در این کشور تایید شده است. این موسسه، تعداد افراد فوت شده را نیز ۱۸۶۱ نفر اعلام کرد.

حادثه 24 - موسسه رابرت کخ در آلمان اعلام کرد آلودگی ۱۰۳ هزار و ۲۲۸ نفر به ویروس کرونا در این کشور تایید شده است. این موسسه، تعداد افراد فوت شده را نیز ۱۸۶۱ نفر اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت هند، تاکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۵ هزار و ۱۹۴ نفر افزایش یافته است. ۴۰۲ نفر نیز از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و ۱۴۹ نفر جان باخته‌اند.

شبکه خبری فرانس ۲۴ گزارش داد: شمار قربانیان کووید ۱۹ در فرانسه از زمان آغاز شیوع این ویروس تاکنون به ۱۰ هزار ۳۲۸ نفر رسید. در بیست و چهار ساعت گذشته شمار قربانیان کووید ۱۹ افزایش شدیدی یافت و یک هزار و ۴۲۷ نفر دیگر به علت این بیماری جان باختند که ۸۲۰ نفر آن‌ها در مراکز نگهداری سالمندان جانشان را از دست داده‌اند و این در حالی است که فرانسه وارد چهارمین هفته قرنطینه شده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته حدود ۴۰۰ نفر دیگر به ویروس «کووید۱۹» مبتلا شدند. با احتساب تعداد مبتلایان جدید، شمار کل افراد آلوده به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۹۴۰۴ نفر افزایش یافت که حال ۱۴۷ نفر از آن‌ها وخیم است.

با ثبت ۲۰۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در پاکستان، تعداد مبتلایان به این بیماری در این کشور از مرز ۴۰۰۰ نفر گذشت. بیشترین میزان ابتلا به این بیماری در ایالت پنجاب با ۲۰۳۰ مورد، سند با ۹۸۶ مورد و خیبرپختونخوا با ۵۲۷ مورد بوده است.

وزارت بهداشت اتریش اعلام کرد تاکنون ۱۲ هزار و ۶۷۵ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۷۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر