زمان مطالعه: 2 دقیقه

عاملان تشویش اذهان عمومی کرونایی در هرمزگان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر از عاملان تشویش اذهان عمومی و انتشار اخبار کذب در خصوص ویروس کرونا در استان خبرداد.
25 اسفند 1398
شناسه : 30224
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30224
451+
بالا
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر از عاملان تشویش اذهان عمومی و انتشار اخبار کذب در خصوص ویروس کرونا در استان خبرداد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر از عاملان تشویش اذهان عمومی و انتشار اخبار کذب در خصوص ویروس کرونا در استان خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز(۲۵ اسفندماه) در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و روند افزایشی و گسترش دامنه این بیماری در استان با بررسی های بعمل آمده مشخص شد برخی از کاربران و افراد مغرض در فضای مجازی اقدام به انتشار پیام هایی کذب از قبیل گستردگی ویروس کرونا ، تعداد زیاد مبتلایان، افزایش سرقت دربندرعباس در پی شیوع ویروس کرونا، آتش زدن خودرو پلاک شهرستان قم در یکی از شهرستان ها کرده و موجب تشویش اذهان عمومی می شوند.

وی افزود: با عنایت به اینکه انتشار این گونه موضوعات باعث از بین رفتن آرامش روانی جامعه و ایجاد جو ناامنی در بین مردم و تشویش اذهان عمومی شده موضوع شناسایی و دستگیری عاملان انتشار اینگونه شایعات و پیام های بی اساس با جدیت در دستور کار کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه سلامت مردم و کارکنان دارای اهمیت فوق العاده بوده و رصد و پایش مستمر فضای مجازی و برخورد جدی با محتکران اقلام بهداشتی در دستور کار داریم، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با تلاش های شبانه روزی، انجام کار اطاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در هفته گذشته تعداد ۱۰ نفر از عاملان انتشار شایع در فضای مجازی شناسایی در استان شناسایی و هماهنگی قضایی، در عملیات ضربتی و منسجم متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضای معرفی شدند.

ارسال نظر