زمان مطالعه: 5 دقیقه

پیشنهادهای قرنطینه ای / چطور در قرنطینه سرگرم شویم؟

این روزها که مجبوریم در خانه بمانیم خوب است اوقات‌مان را در کنار خانواده با تفریحات سالم سپری کنیم. در مجموعه پیشنهادهایی که در این ستون مطرح می شود، هر روز به شما کمک می‌کنیم لحظات خوبی در کنار عزیزان‌تان داشته باشید.
20 اسفند 1398
شناسه : 30088
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30088
537+
بالا
این روزها که مجبوریم در خانه بمانیم خوب است اوقات‌مان را در کنار خانواده با تفریحات سالم سپری کنیم. در مجموعه پیشنهادهایی که در این ستون مطرح می شود، هر روز به شما کمک می‌کنیم لحظات خوبی در کنار عزیزان‌تان داشته باشید.

حادثه 24 - این روزها که مجبوریم در خانه بمانیم خوب است اوقات‌مان را در کنار خانواده با تفریحات سالم سپری کنیم. در مجموعه پیشنهادهایی که در این ستون مطرح می شود، هر روز به شما کمک می‌کنیم لحظات خوبی در کنار عزیزان‌تان داشته باشید.

پیشنهاد کتاب‌خوانی

تخفیف 90 درصدی کتاب‌های دیجیتال

نرم‌افزار کتاب خوانی فیدیبو در اقدامی شایسته برای این که هموطنان عزیز این روزها بتوانند در اوقات فراغت‌شان در خانه، فرصت بهتری برای مطالعه داشته باشند، تخفیف 90 درصدی برای 50 عنوان از کتاب‌های شاهکار ادبیات گذاشته است. در بین کتاب‌هایی که این برنامه موبایلی در فهرست تخفیف قرار داده رمان‌های مهمی از دنیای ادبیات همچون «جنایت و مکافات»، «صد سال تنهایی»، «ناطور دشت»، «برادران کارامازوف» و ... قرار دارند. این اتفاق مثبت به شما امکان می‌دهد تا در پایان این روزهای سخت چند کتابی را بخوانید که همیشه دنبال فرصت بودید تا سراغ‌شان بروید. راستی چند عنوان از این کتاب ها صوتی هستند.

پیشنهاد بازی

«والیبال ساحلی کرم‌ها»

بازی که امروز برای شما در نظر گرفته‌ایم یک بازی موبایلی دونفره است که از طریق بلوتوث می‌توانید با یکی از اعضای خانواده‌تان روی تلفن همراه یا تبلت خودتان بازی کنید. نام بازیVolleyball Hangout  است که در آن هر یک از بازیکنان کنترل یک کرم را دو طرف تور بر عهده می‌گیرند و هدف بازی نیز این است که توپ را در زمین حریف بخوابانید  یا این که او را مجبور کنید تا بیش از سه ضربه به توپ بزند. شخصی که زودتر به امتیاز 10 برسد، برنده بازی خواهد بود. سادگی، بامزه و اعتیادآور بودن از ویژگی‌های این بازی ساده است.

پیشنهاد مجله

خواندن درباره «ساختن»  و «غذا»

مطالعه مجلات داستانی و ادبی یکی دیگر از راه‌های سرگرم شدن با اعضای خانواده است. دو مجله ادبی «سان» و «ناداستان» شماره جدیدشان منتشر شده و از طریق سایت www.nadastan.com قابل سفارش دادن به صورت اینترنتی هستند. این دو مجله در هر شماره به موضوعی ویژه اختصاص پیدا می‌کنند. مجله ناداستان، موضوع شماره جدید خود را به «غذا» اختصاص داده و مجله سان درباره «ساختن»، داستان های کوتاه و روایت‌هایی را منتشر کرده است. ضمنا شماره‌های قبلی این دو نشریه هم به صورت چاپی از سایت مذکور و به صورت نسخه دیجیتالی از اپ‌های کتاب خوان قابل دریافت هستند.

پیشنهاد فیلم

چه کسی دخترم را کشت؟

فیلم 3 بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری

محصول: 2018

«سه بیلبورد» داستان زنی به نام «میلدرد هیز» است که بعد از قتل دخترش سعی می‌کند از راه قانونی پرونده او را دنبال کند اما راه به جایی نمی‌برد. بنابراین خودش وارد کار می‌شود و اقدام به اجاره کردن سه بیلبورد در یک جاده قدیمی می‌کند. او روی هر کدام از آن‌ها جملات مختلفی می‌نویسد و همین باعث می‌شود تا توجه رسانه‌ها و پلیس به بیلبوردها جلب شود که این دیده شدن بیلبوردها باعث بروز اتفاقات مختلفی برای او و خانواده‌اش می‌شود. شما می‌توانید این فیلم را از طریق سایت‌های پخش فیلم مانند نماوا و فیلیمو تماشا کنید.

ارسال نظر