زمان مطالعه: 3 دقیقه

زن و مرد جوان عاملان دستبردهای میلیاردی به خانه های اعیانی بودند

رئیس کلانتری 165 لتیان از دستگیری زوج سارق خانه های شمال تهران که دست به سرقت های میلیاردی زده بودند، خبر داد و گفت: در این رابطه 2 مالخر نیز دستگیر و 2 میلیارد ریال اموال سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.
11 اسفند 1398
شناسه : 29907
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29907
481+
بالا
رئیس کلانتری 165 لتیان از دستگیری زوج سارق خانه های شمال تهران که دست به سرقت های میلیاردی زده بودند، خبر داد و گفت: در این رابطه 2 مالخر نیز دستگیر و 2 میلیارد ریال اموال سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.

حادثه 24 - رئیس کلانتری 165 لتیان از دستگیری زوج سارق خانه های شمال تهران که دست به سرقت های میلیاردی زده بودند، خبر داد و گفت: در این رابطه 2 مالخر نیز دستگیر و 2 میلیارد ریال اموال سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.

 سرهنگ  سید امین موسوی  گفت: با افزایش پرونده های سرقت از منازل شمال تهران به خصوص در محدوده کلانتری 165 لتیان تیم ویژه ای از ماموران کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات ویژه و اطلاعاتی به سرنخ هایی از متهمان رسیدند تا اینکه روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه ماموران کلانتری متوجه شدند دزدان در نزدیکی یکی از خانه های ویلایی که در گذشته هدف سرقت قرار دادند حضور دارند و مشغول به سرقت از خانه ویلایی هستند.

این مقام پلیسی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری با حضور به موقع در محل، زن و مرد جوان سارق را که با جمع کردن وسایل داخل خانه قصد متواری شدن از محل داشتند، دستگیر کردند و متهمان پس از انتقال به کلانتری به 8 فقره سرقت خانه ویلایی در مناطق شمال تهران اعتراف کردند و اظهار داشتند اموال سرقتی را به دو مالخر فروخته اند.

رئیس کلانتری لتیان افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، هر دو مالخر در دو عملیات مستقل دستگیر و تعدادی اموال سرقتی خانه از مخفیگاه متهمان به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ موسوی بااشاره به اینکه در تحقیق از مالخرها مشخص شد یکی از آنها در کار رمالی نیز مشغول است، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران پی بردند 3 تن از اعضای این باند سابقه دار و همگی اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند و در این مدت زمان خانه های ویلایی زیادی را هدف سرقت قرار داده اند.

وی در پایان از شهروندان خواست: با توجه به نزدیک شدن به روزهای تعطیلی آخر سال و آغاز سفر های نوروزی، خانه هایشان را به دوربین های مداربسته مجهز کنند.

ارسال نظر