زمان مطالعه: 2 دقیقه

زورگیر خشن یک ساعت بعد از زورگیری به دام افتاد

رئیس کلانتری 110 شهدا از دستگیری سارق زورگیر یک ساعت بعد از آخرین سرقت خبر داد.
05 اسفند 1398
شناسه : 29794
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29794
370+
بالا
رئیس کلانتری 110 شهدا از دستگیری سارق زورگیر یک ساعت بعد از آخرین سرقت خبر داد.

حادثه 24 - رئیس کلانتری 110 شهدا از دستگیری سارق زورگیر یک ساعت بعد از آخرین سرقت خبر داد.

 سرهنگ رضا حیدری گفت: ساعت 20:00 یکشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری مرد 35 ساله ای با حضور در کلانتری عنوان داشت، با پای پیاده به سمت منزلم می رفتم که در مسیر کندرو کنار بزرگراه امام علی«ع» جوان 28 ساله ای با در دست داشتن سلاح سردی به سمتم حمله کرد و با سرقت گوشی موبایل، کیف مدارک و 380 هزار تومان پول نقد پا به فرار گذاشت.

وی افزود: مشخصات متهم در اختیار تیم های گشت کلانتری قرار گرفت و با گذشت یک ساعت از زمان سرقت تیمی از ماموران گشت کلانتری موفق به شناسایی سارق جوان شدند و این زورگیر سلاح به دست وقتی ماموران را پیش روی خود دید با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ولی مامور ان کلانتری موفق به دستگیری وی شدند. .

رییس کلانتری 110 شهدا با بیان اینکه متهم به کلانتری انتقال یافت، ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم گوشی سرقتی، کیف مدارک و 330 هزار تومان پول نقد از وی به دست آمد که این سارق در اعترافاتش ادعا کرد 50 هزار تومان از پول سرقتی را هزینه خرید شیشه و هروئین کرده است.

سرهنگ حیدری در پایان با بیان اینکه سارق جوان به بیش از 10 فقره سرقت زورگیری در سطح سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران اعتراف کرد ، اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

ارسال نظر