زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصادف وحشتناک 206 با گاردریل در بلوار ارتش سه مصدوم بر جای گذاشت + عکس

برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل بلوار ارتش سه سرنشین را راهی بیمارستان کرد.
03 اسفند 1398
شناسه : 29716
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29716
1402+
بالا
برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل بلوار ارتش سه سرنشین را راهی بیمارستان کرد.

حادثه 24 - برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل بلوار ارتش سه سرنشین را راهی بیمارستان کرد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله زنگ ایستگاه 131 را ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته به صدا درآورد و آتش‌نشانان را به بلوار ارتش، مسیر شرق به غرب اعزام کرد.

امیر گنجی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره چگونگی وقوع این حادثه رانندگی اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پژو207 در مسیر شرق به غرب بلوار ارتش به سمت میدان ارتش درحال حرکت بود که به علت نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل فلزی وسط بلوار و شکستن آن، وارد قسمت خاکی میانی این بلوارشد و در نهایت به صورت واژگون از حرکت بازایستاد.

وی افزود: این خودرو دارای سه سرنشین بود که درجریان این حادثه هر سه نفربه شدت مصدوم شدند.

گنجی با اشاره به بیرون آوردن هر سه مصدوم از داخل خودرو با کمک مردم قبل از رسیدن امدادگران درصحنه تصادف، اضافه کرد: سرنشینان این خودرو از ناحیه گردن و صورت دچار آسیب دیدگی شدید شده بودند که توسط نیروهای عملیات برای انجام مداوا و انتقال به بیمارستان به عوامل اورژنس حاضر در محل تحویل شدند.

این فرمانده آتش نشانی درباره عملیات آتش نشانان اظهار داشت: آتش نشانان بی درنگ با قطع سیستم برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین و نیز قرار دادن علائم هشداردهنده در محل حادثه به ایمن سازی محل حادثه پرداختند.

وی با اشاره به انتقال این خودرو به وسیله جرثقیل به پارکینگ راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: علت بروز این تصادف از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

ارسال نظر