زمان مطالعه: 2 دقیقه

موارد تخلف در تبلیغات انتخابات کانون وکلای مرکز اعلام شد

کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه ای مواردی را که در تبلیغات کاندیداهای انتخابات هیئت مدیره این کانون تخلف محسوب می شود را اعلام کرد.
30 بهمن 1398
شناسه : 29644
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29644
1033+
بالا
کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه ای مواردی را که در تبلیغات کاندیداهای انتخابات هیئت مدیره این کانون تخلف محسوب می شود را اعلام کرد.

حادثه 24 - کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه ای مواردی را که در تبلیغات کاندیداهای انتخابات هیئت مدیره این کانون تخلف محسوب می شود را اعلام کرد.

سی و یکمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز روز 8 اسفند ماه برگزار می شود. روابط عمومی کانون در اطلاعیه ای برخی مواردی که در تبلیغات کاندیداها تخلف محسوب می شود را اعلام کرد. این موارد عبارتند از:

* مستنداً به ماده ٥ آئین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری، انجام هر گونه تبلیغ (له و علیه) برای داوطلبان عضویت در هیأت مدیره، در جلسه هیأت عمومی (روز رأی گیری) ممنوع می‏باشد.

* انجام هرگونه تبلیغات در روز جشن استقلال (١٣٩٨/١٢/٠٦) در تالار وزارت کشور و محدوده  اطراف آن – به هر نام و عنوان و از هر طریق و مصداقی که باشد- ممنوع است. کلیه شرکت کنندگان در جشن موصوف، باید این ضوابط و اصول و چهارچوب‏های لازم را برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه، رعایت نمایند.

* استفاده از میز تبلیغات، استقرار بَنِرهای تبلیغاتی شخصی یا گروهی، توزیع و نصب و الصاق عکس، نصب تراکت، تبلیغات خودرویی یا فردی یا گروهی در روز انتخابات و رأی گیری (پنجشنبه ١٣٩٨/١٢/٠٨) اکیداً ممنوع می‏باشد.

* اهدا و توزیع هر نوع هدایا از جمله کتاب و خودکار و خودنویس و گل و سی دی، بج سینه، کاورهای چرمی یا هرگونه محافظ مدارک و امثالهم به هر نام و عنوان که باشد و بالجمله جمیع مصادیق و طرق تبلیغاتی علی الاطلاق و العموم، در روز انتخابات و رأی گیری (پنجشنبه ١٣٩٨/١٢/٠٨) اکیداً ممنوع می‏باشد.

ارسال نظر