زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرد زباله گرد جسد را رها و چرخ دستی سرقت کرد

مرد زباله‌گرد وقتی جسدی را در خیابان روی یک چرخ‌دستی دید جسد را رها کرد و چرخ‌دستی را دزدید.
30 بهمن 1398
شناسه : 29643
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29643
621+
بالا
مرد زباله‌گرد وقتی جسدی را در خیابان روی یک چرخ‌دستی دید جسد را رها کرد و چرخ‌دستی را دزدید.

حادثه 24 - مرد زباله‌گرد وقتی جسدی را در خیابان روی یک چرخ‌دستی دید جسد را رها کرد و چرخ‌دستی را دزدید.
 بامداد دیروز به مأموران کلانتری106 نامجو خبر رسید که جسد زنی در خیابان پادگان ولیعصر رها شده است. دقایقی بعد از این خبر بود که نخستین گروه از مأموران خود را به محل حادثه رساندند. جسد متعلق به زنی حدود 45ساله بود که بین پتو پیچیده شده و در گوشه‌ای از خیابان افتاده بود. هیچ‌گونه آثاری از جراحت یا کبودی مربوط به خفگی روی بدن او وجود نداشت و به‌نظر می‌رسید به‌دلیل سوءمصرف مواد‌مخدر جان خود را از دست داده و توسط افراد دیگری به خیابان منتقل شده است.
در این شرایط بود که خبر کشف جسد این زن به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی گزارش و با دستور وی تحقیقات در این خصوص آغاز شد. مأموران با بررسی صحنه کشف جسد دریافتند که در آنجا چند دوربین مداربسته وجود دارد که ممکن است تصویر انتقال جسد به آنجا را ضبط کرده باشد. به همین دلیل مأموران با بازبینی تصاویر این دوربین‌ها به بخشی از حقایق درخصوص جسد زن جوان دست یافتند. 
این فیلم نشان می‌داد که 2نفر جسد پتوپیچ‌شده را روی یک چرخ‌دستی قرار داده و با موتورسیکلت آن را به محل کشف جسد منتقل و همانطور که جسد روی چرخ دستی بود آن را رها کرده‌اند. این در حالی بود که زمان حضور مأموران در محل اثری از چرخ‌دستی وجود نداشت. 
مأموران وقتی ادامه فیلم دوربین مداربسته را دیدند با ماجرای عجیبی روبه‌رو شدند. این تصاویر نشان می‌داد دقایقی پس از رهاشدن جسد، مرد زباله‌گردی به آنجا می‌رسد و بعد از دیدن جسد آن را از روی چرخ دستی برداشته و چرخ دستی را سرقت می‌کند. در این شرایط بود که تحقیقات پلیس در شاخه‌های دیگری ادامه یافت و تلاش‌ها برای رازگشایی از مرگ مشکوک زن جوان ادامه دارد.

ارسال نظر