زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیدا شدن پیرمرد گمشده در حوالی بزرگراه امام رضا (ع)

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از پیدایش یک فقدانی توسط مأموران پلیس که دو هفته پیش به علت اختلالات روحی و روانی از منزل شخصی اش ناپدید شده بود، خبر داد.
30 بهمن 1398
شناسه : 29639
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29639
549+
بالا
رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از پیدایش یک فقدانی توسط مأموران پلیس که دو هفته پیش به علت اختلالات روحی و روانی از منزل شخصی اش ناپدید شده بود، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از پیدایش یک فقدانی توسط مأموران پلیس که دو هفته پیش به علت اختلالات روحی و روانی از منزل شخصی اش ناپدید شده بود، خبر داد.

سرهنگ سید محمد گنجه  بیان داشت: روز گذشته خانواده احدی از اتباع خارجه با در اختیار داشتن مرجوعه قضایی از دادسرای شهرری، به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه و مدعی بودند، پدر پیرشان از دو هفته پیش تا کنون ناپدید شده و هیچگونه خبری از وی ندارند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: با اعلام مفقودی شخص مورد نظر که از اتباع خارجه بود، پیدایش این فرد با توجه به نگرانی شدید خانواده اش که اعلام داشته وی دچار اختلالات روحی و روانی می‌باشد، در دستورکار مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات پلیسی محسوس و استعلامات فنی، مشخص شد که فرد دیگری از اتباع وقتی وی را در خیابان‌ها سرگشته و بی پناه می‌بیند، فرد فقدانی را به محل اسکان خود در یکی از محله‌های اطراف بزرگراه امام رضا (ع) برده و از او نگهداری می‌کند.

«گنجه» در پایان با اشاره به اینکه فرد مفقودی در حین پیدایش در صحت و سلامت جسمی کامل بوده، خاطرنشان کرد:یادشده روز گذشته بیست و نهم بهمن بدون مشکل خاصی به آغوش خانواده اش بازگشت.

ارسال نظر