زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی در خیابان خیام / کارگاه ریسندگی جوراب طعمه آتش شد

آتش سوزی کارگاه ریسندگی جوراب در خیابان خیام آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه کشاند.
23 بهمن 1398
شناسه : 29452
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29452
365+
بالا
آتش سوزی کارگاه ریسندگی جوراب در خیابان خیام آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

حادثه 24 - آتش سوزی کارگاه ریسندگی جوراب در خیابان خیام آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

در پی بروز آتش سوزی در کارگاه ریسندگی جوراب و تماس کارگران با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران حوالی ظهر امروز نیروهای عملیات ایستگاه های 4، 7 و 67 را به همراه گروه امداد و نجات 9 به محل حادثه در خیابان خیام، بازار دروازه نو اعزام کرد.

علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات که فرماندهی محل حادثه را بر عهده داشت در این باره اظهار داشت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی 4 طبقه با کاربری کارگاه های ریسندگی جوراب بود که طبقه چهارم آن در زمان رسیدن آتش نشانان به طور کامل شعله ور بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و گروه دوم با استفاده از لوله های آبدهی وارد ساختمان شدند و به جستجوی محبوسین احتمالی پرداختند.

معاون منطقه 5 عملیات با اشاره به نجات دو نفر از میان دود و آتش تصریح کرد: در این کارگاه دو مرد 50 و 60 ساله توسط آتش نشانان از میان دود خارج شدند که یکی از آنها به دلیل سوختگی ناشی از آتش سوزی برای اعزام به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد و دیگری که دچار دود گرفتگی جزئی شده بود به صورت سرپایی در محل مداوا شد.

وی افزود: آتش نشانان با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی از چند جهت به سوی شعله های آتش حمله ور شدند و آن را مهار و خاموش کردند.

جبارزاده تاکید کرد: آتش نشانان هم اکنون در حال لکه گیری و تخلیه دود ناشی از آتش سوزی هستند.

ارسال نظر