زمان مطالعه: 2 دقیقه

مهار آتش سوزی در مغازه تزئینات خودرو در میدان پونک + عکس

آتش سوزی مغازه تزئینات خودرو در غرب تهران، با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
23 بهمن 1398
شناسه : 29451
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29451
974+
بالا
آتش سوزی مغازه تزئینات خودرو در غرب تهران، با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

حادثه 24 - آتش سوزی مغازه تزئینات خودرو در غرب تهران، با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

ساعت 04:02 دقیقه صبح امروز در پی تماس مکرر شهروندان با سامانه 125 واطلاع رسانی آتش سوزی یک مغازه تزئینات خودرو در میدان پونک، خیابان میرزابابایی، نبش بلوار عدل، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله پس از به صدا درآوردن زنگ اعلام حادثه، ایستگاه های 55 و گروه امداد و نجات 3 را به محل حادثه اعزام کرد.

مجتبی لطفی فرمانده آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: مغازه ای به مساحت 20 متر مربع با کاربری لوازم تزئینات خودرو، مملو از روکش های صندلی به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و دود و شعله بسیار زیادی از فاصله دور نمایان بود.

وی افزود: دراین حادثه دو نفر از کارگران داخل مغازه محبوس شده بودند که قبل از رسیدن آتش نشانان از داخل مغازه صحیح و سالم خارج شده بودند و آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و تجهیز خود به دستگاه های تنفسی، به دو تیم عملیاتی تقسیم شدند و گروهی دیگر برای جستجو و اطمینان از عدم وجود محبوس شده به جستجو در داخل مغازه مشغول شدند و گروهی دیگر نیز با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.

لطفی تصریح کرد: آتش نشانان توانستند به سرعت شعله های سرکش آتش را مهار کرده و مانع از سرایت آتش به مغازه های همجوار شدند.

وی بیان کرد: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم شعله وری مجدد و تخلیه دود از داخل مغازه، ضمن ارائه موارد ایمنی به مالک و ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.

ارسال نظر