زمان مطالعه: 3 دقیقه

طیف های مختلف جامعه وکلا در گردهمایی «اوج»

در فاصله 19 روز مانده به انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، طیف های مختلفی از وکلا در گردهمایی اتحاد وکلای جوان (اوج) شرکت کرده و به بیان دیدگاههای مختلف خود پرداختند.
20 بهمن 1398
شناسه : 29327
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29327
1204+
بالا
در فاصله 19 روز مانده به انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، طیف های مختلفی از وکلا در گردهمایی اتحاد وکلای جوان (اوج) شرکت کرده و به بیان دیدگاههای مختلف خود پرداختند.

حادثه 24 - در فاصله 19 روز مانده به انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، طیف های مختلفی از وکلا در گردهمایی اتحاد وکلای جوان (اوج) شرکت کرده و به بیان دیدگاههای مختلف خود پرداختند.

به گزارش حادثه 24، در این مراسم که شنبه شب در رستوران ارکیده با حضور تنی چند از اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، تعدادی از کاندیداهای انتخابات و طیف های گوناگونی از جامعه وکلا برگزار شد ابتدا فرزانه سادات ابوالقاسمی ضمن خیرمقدم به مهمانان هدف از برگزاری این نشست را وحدت و وفاق بین طیف های مختلف وکلا اعلام و ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین نشست هایی موجب انسجام در جامعه وکلا شود.

در ادامه این مراسم که با حضور تعدادی از اعضای هیئت مدیره کنونی و ادوار مختلف کانون شامل امیر حسین آبادی، صمد زاهدپاشا، کامران آقایی، سعید باقری، کارن روحانی، حیدر حسن زاده و محمود حبیبی، صدیقه حجت پناه و سهیلا موسوی مدیر داخلی کانون برگزار شد تعدادی از اعضای هیئت مدیره در سخنانی ابراز امیدواری کردند که جامعه وکلا در سی و یکمین دوره از انتخابات کانون حضوری پرشور داشته باشند تا این حضور به وحدت و یکپارچگی در برابر نهاد موازی و عبور از چالش ها منجر شود.

همچنین تعدادی از کاندیداهای انتحابات در سخنانی به بیان دیدگاهها و برنامه های خود پرداخته و ابراز امیدواری کردند در صورت پیروزی در انتخابات منشاء تحولات مثبت و روند رو به رشدی در کانون باشند.

فرزانه سادات ابوالقاسمی، مدیرعامل اتحاد وکلای جوان (اوج) در حاشیه این مراسم به حادثه 24 گفت: در این نشست از طیف های گوناگون کانون حضور داشتند و هدف ما از برگزاری این ضیافت ایجاد همدلی، وحدت و وفاق بین گروههای مختلف جامعه وکالت است. وی در ادامه گفت: در این مراسم دیدگاههای مختلفی درباره وضعیت نهاد وکالت و انتخابات آتی بیان شد و همکاران به تبادل اطلاعات پرداختند. ابوالقاسمی همچنین در باره انتخابات کانون گفت: امیدوارم همکاران با حضوری پرشور در انتخابات در تعیین سرنوشت نهاد صنفی خود برای دو سال آینده فعال باشند.

بر اساس این گزارش انتحابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز روز 8 اسفند ماه امسال برگزار می شود.  

 

ارسال نظر