زمان مطالعه: 5 دقیقه

زن رمال دستور اسیدپاشی به وکیل را داده بود

زن جوانی که متهم است سه مرد را برای اسیدپاشی به صورت وکیل دادگستری اجیر کرده است در بازجویی‌ها مدعی شد که استاد رمالش دستور اسیدپاشی را صادر کرده بود. این ادعا در حالی از سوی متهم مطرح می‌شود که شاکی مدعی است استاد رمال در حادثه‌ای به قتل رسیده‌است.
16 بهمن 1398
شناسه : 29234
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29234
697+
بالا
زن جوانی که متهم است سه مرد را برای اسیدپاشی به صورت وکیل دادگستری اجیر کرده است در بازجویی‌ها مدعی شد که استاد رمالش دستور اسیدپاشی را صادر کرده بود. این ادعا در حالی از سوی متهم مطرح می‌شود که شاکی مدعی است استاد رمال در حادثه‌ای به قتل رسیده‌است.

حادثه 24 - زن جوانی که متهم است سه مرد را برای اسیدپاشی به صورت وکیل دادگستری اجیر کرده است در بازجویی‌ها مدعی شد که استاد رمالش دستور اسیدپاشی را صادر کرده بود. این ادعا در حالی از سوی متهم مطرح می‌شود که شاکی مدعی است استاد رمال در حادثه‌ای به قتل رسیده‌است.

رسیدگی به این پرونده از عصر سوم تیرماه امسال همزمان با اعلام گزارش اسیدپاشی به وکیل دادگستری درتهران در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بررسی‌های مأموران نشان داد چهار مرد و یک زن جوان به دفتر وکالتی در خیابان یوسف‌آباد می‌روند و پس از ضرب و جرح آقای وکیل به رویش اسید می‌پاشند و از محل می‌گریزند.

همچنین مأموران دریافتند عاملان اسیدپاشی از دفتر وکالت چند پوشه و تلفن همراه وکیل را سرقت کرده و با یک خودروی پراید و تاکسی از محل گریخته‌اند. شاکی پس از بهبودی گفت: مدتی قبل خانم دکتری که از قبل با من آشنا بود به دفتر وکالتم آمد و گفت زن رمالی از خواهرش اخاذی چند صد‌میلیونی کرده و از من خواست وکالت خواهرش را به عهده بگیرم. او گفت که خواهرش در آرایشگاهی با زنی آشنا شده که مدعی بوده با سحر و جادو مشکلات خانوادگی و کاری را حل می‌کند. خواهرم به او ۱۲۰‌میلیون تومان داده بود، اما زن جادوگر بعد از مدتی گفته بود باید ۷۰۰‌میلیون تومان دیگر به او بدهد وگرنه با سحر و جادو زندگی‌اش را خراب می‌کند.

من وکالت او را به عهده گرفتم و از آن روز به بعد تهدید‌های تلفنی و پیامکی درباره این پرونده شروع شد که الان هم فکر می‌کنم عاملان اسیدپاشی از طرف زن رمال اجیر شده باشند.

مأموران در ادامه تحقیقات به رد پای سه مرد در این حادثه رسیدند و آن‌ها را دستگیر کردند. سه متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کردند. یکی از متهمان که مرد ۵۴‌ساله‌ای به نام پرویز است به اسیدپاشی اقرار کرد و مدعی شد که از سوی زن جوان رمالی به نام پریسا اجیر شده است.

وی گفت: من پیک موتوری کار می‌کردم تا اینکه خواهرم مرا به زن جوانی به نام پریسا معرفی کرد. او با زن رمال و دعا نویسی کار می‌کرد و من به عنوان پیک موتوری دعا‌های آن را بین مشتریانشان پخش می‌کردم تا اینکه روزی پریسا گفت زن پولداری از استادش شکایت کرده و پرونده‌اش را مرد وکیلی برای وکالت به عهده گرفته است. او گفت اگر روی مرد وکیل اسید بپاشم ۲۰‌میلیون تومان دستمزد می‌دهد و من هم قبول کردم و با سه نفر از دوستانم به دفتر وکالت شاکی رفتیم و به روی او اسید پاشیدیم.

پس از اعتراف متهمان مأموران به دستور قاضی ساسان غلامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری پریسا آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل موفق شدند متهم را در مخفیگاهش حوالی خیابان پیروزی شناسایی و دستگیر کنند.

متهم پس از دستگیری ابتدا منکر جرم خود شد، اما وقتی با متهمان روبه‌رو شد به جرم خود اقرار کرد و گفت: مدتی قبل استادم به نام آزیتا که رمال حرفه‌ای است به من گفت که زنی به اتهام کلاهبرداری از او شکایت کرده و پرونده‌اش در دست وکیل خبره‌ای است که احتمال می‌دهد در این پرونده محکوم شود و راهی زندان شود. او دستور اسیدپاشی روی وکیل را صادر کرد تا نتواند وکالت شاکی را ادامه دهد و من هم پرویز را برای اینکار اجیر کردم.

چند روز قبل در حالی که تلاش برای دستگیری آزیتا ادامه داشت شاکی به دادسرای جنایی رفت و مدعی شد که به گفته یکی از دوستانش آزیتا در حادثه‌ای به قتل رسیده است. با طرح این ادعا قاضی ساسان غلامی به کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی دستور داد درباره صحت و سقم این ادعا تحقیق کنند.

ارسال نظر