زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری 2 مامور قلابی که از کارگران افغانی اخاذی می کردند

رئیس کلانتری 146 حکیمیه از دستگیری 2 مامور قلابی که از کارگران افاغنه اخاذی می کردند، خبر داد.
15 بهمن 1398
شناسه : 29208
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29208
550+
بالا
رئیس کلانتری 146 حکیمیه از دستگیری 2 مامور قلابی که از کارگران افاغنه اخاذی می کردند، خبر داد.

حادثه 24 -رئیس کلانتری 146 حکیمیه از دستگیری 2 مامور قلابی که از کارگران افاغنه اخاذی می کردند، خبر داد.

 سرهنگ مجید سلیمانی مقدم گفت: ساعت 20:00 روز یکشنبه سیزدهم بهمن امسال کارفرمای کارگاه ساختمانی به کلانتری 146 حکیمیه مراجعه و اظهار کرد، دو مرد جوان با یک دستگاه خودروی 405 شیشه دودی به جلوی کارگاه ساختمانی ام مراجعه کرده اند و با دست بند زدن به دستتشان دو تن از کارگران افاغنه که مشغول به کار بودند، مدعی هستند از ماموران کلانتری می باشند و هر دو کارگز بدون مجوز تردد دارند و به مرز خواهند فرستاد ولی به ازای دریافت مبلغ 3 میلیون تومان از تخلف آن ها صرف نظر خواهند کرد که به رفتارشان مشکوک و به بهانه ای تهیه پول به کلانتری آمده ام.

وی بیان داشت: رئیس کلانتری 146 حکیمیه با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، گفت: در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و در بررسی های تکمیلی از دو هر دو متهم تعدادی تجهیزات دفاعی قلابی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: اتباغ افاغنه اظهار کردند، با در خواست پول توسط متهمان از انجا که پول درخواستی را نداشتیم به متهمان گفتیتم و باید از صاحب کارمان این پول را بگیریم که با متهمان به صاحبکارمان مراجعه تا پول در خواستر را به حسابشان واریز کنیم.

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری هر دو متهم اعتراف کردند، در 2 ماه گذشته به بیش از 10 تن از کارگران افاغنه مراجعه و به بهانه نداشتن مجوز از آنان 30 میلیون تومان اخاذی کرده ایم.

سرهنگ سلیمانی به شهروندان یاداوری کرد: در زمان روبرو شدن با افرادی که مدعی هستند مامور می باشند، حتما از آنها کارت شناسایی درخواست کنید و در صورت شک داشتن به هویت افراد حتما با سامانه پلیسی 110 یا سامانه 197 بازرسی تماس بگیرید تا بازرسان با حضور در محل هویت افراد را تایید کنند.

ارسال نظر