زمان مطالعه: 6 دقیقه

اخبار حوادث امروز (13 بهمن 98) از ماجرای مردی که می خواهد فرزندش را بفروشد تا افشای اسرار حوادث هوایی اخیر

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (13 بهمن 98) را بازخوانی می کنیم.
13 بهمن 1398
شناسه : 29146
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29146
831+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (13 بهمن 98) را بازخوانی می کنیم.

آخرین خبر از وضعیت فرد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان فارابی اصفهان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مرخص شدن فرد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا از بیمارستان فارابی خبر داد و گفت: حال این فرد خوب شده و دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.


قاتل فراری را شناسایی کنید

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از شهروندان خواست، تا در صورت شناسایی این متهم و اطلاع از محل وی، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.

 

شناسایی یک مورد مشکوک ابتلاء به کرونا در اصفهان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی و بستری کردن یک مورد مشکوک ابتلاء به بیماری کرونا در بیمارستان فارابی این شهر خبر داد.

 

مرگ هولناک دختر 10 ماهه به دست برادر 12 ساله اش

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر گفت: نوجوان ۱۲ ساله خواهر ۱۰ ماهه خود را در روستای بیت منصور شهرستان رامشیر در جنوب خوزستان به دلیل غفلت خانواده با اسلحه شکاری هدف قرار داد و کشت.

 

اسرار حوادث هوایی اخیر افشا شد / کوچ خلبان های نظامی به هواپیماهای مسافری/ خلبان پرواز ماهشهر قبلا هم حادثه ساز شده بود


آخرین خبر از وضعیت کولبران سقزی گرفتار در کولاک

رییس هلال احمر شهرستان سقز در رابطه با وضعیت نامشخص دو کولبر گرفتار شده در برف و کولاک روستای میشیاو سقز گفت: تماس‌هایی با فرمانداری سقز برقرار شده که حاکی از زنده بودن دو کولبر مفقود شده است.


کارمند خشمگین دفتر رئیس آبفای کامیاران را به آتش کشید

مدیر روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهری استان کردستان ضمن تایید خبر آتش‌سوزی در اداره آبفای شهرستان کامیاران اعلام کرد که حال رئیس اداره آبفای کامیاران خوب است و تنها آسیب جزئی دیده است.


نامزد دختر جوان، تنها مظنون قتل آتشین او است

دختر جوان که فقط 20 روز به عروسی‌اش مانده بود در یک آتش‌سوزی عمدی جانش را از دست داد.


سوالات خود درباره کرونا را از 190 بپرسید

وزیر بهداشت از راه‌اندازی بخش مشاوره بیماری‌های واگیر سامانه تلفنی ۱۹۰ برای پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص ویروس کرونا خبر داد.

 

برف تهران 2 هواپیما را به یزد فرستاد

مسوول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های یزد گفت: ۲ پرواز ATR ایران ایر به شماره پرواز ۳۳۲۲ رامسر - تهران و ۳۳۴۰ نوشهر - تهران به علت خرابی هوای تهران، دایورت کرده و در ساعت ۱۵:۰۵ و ۱۵:۱۵ امروز در فرودگاه یزد به زمین نشستند.


فروش کودک؛ قیمت ۷۰ میلیون تومان

ماجرا از یک کامنت در سایت شروع شد. شهروندی که زیر خبری نوشته بود حاضر است فرزندش را بفروشد. او شماره تماس‌اش را هم ضمیمه این پیام کرده بود لابد به انتظار این که پیام منتشر شود و از جایی در ایران برای خرید فرزند با او تماس بگیرند.

 

 

اعتراف داماد به قتل هولناک مادرزن / متهم: او در زندگی ام دخالت می کرد

جوان 24 ساله ای که مدعی است به دلیل دخالت های مادرزنش در زندگی اش او را به قتل رسانده است از سوی قضات دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

 

ادعای مرد همسرکش در دادگاه: زنم با مرد غریبه ای در ارتباط بود، او را کشتم

مرد خشمگین که همسرش را در جریان یک اختلاف خانوادگی به‌قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.


جدال مرگبار مرد کابینت ساز و پیرزن

مرد کابینت ساز که در جریان اختلاف مالی با یک زن سالخورده وی را به قتل رسانده بود در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که موفق شده بود رضایت خانواده مقتول را جلب کند.

 

دستبرد به گاوصندوق مجلس اعلای عراق در تهران برای تهیه کادوی ولنتاین

راننده دفتر حزب مجلس اعلای اسلامی عراق که به گاو‌صندوق این دفتر دستبرد زده بود مدعی شد برای تهیه کادوی ولنتاین و برگزاری مراسم عروسی‌اش مجبور به دزدی شده است.


کولبر سقزی به سرنوشت فرهاد خسروی دچار شد / سرما جان کولبر جوان را گرفت

فرماندار ویژه سقز گفت: یکی از کولبران (گروه سوم) که امروز در کولاک شدید برف ارتفاعات روستای میشیاو در بخش سرشیو گرفتار شده بود، به علت سرما جان خود را از دست داد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر