زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری یکی از عوامل تخریب خودرو در محله ابوذر / انگیزه آنها چه بود؟

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی ازعاملان تخریب خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان در محله ابوذر خبر داد.
13 بهمن 1398
شناسه : 29145
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29145
528+
بالا
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی ازعاملان تخریب خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان در محله ابوذر خبر داد.

حادثه 24 -رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی ازعاملان تخریب خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان در محله ابوذر خبر داد.

سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان داشت: ۳۰ دقیقه از بامداد روز یازدهم بهمن، شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند راکب و سرنشینان ۲ دستگاه موتورسیکلت، ضمن تخریب شیشه‌های ۳ دستگاه خودرو در خیابان اسلامی محله ابوذر، شیشه‌های یک منزل مسکونی و یک باب واحد صنفی خواربارفروشی در همان آدرس تخریب و سپس از محل گریخته اند.

وی عنوان کرد: با اعلام اینخبر، به سرعت ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی به همراه واحد‌های گشتی برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهمان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

قره باقری با اشاره به اینکه بلافاصله طرح دستگیری متهمان اجرایی شد، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در شامگاه دوازدهم بهمن ماه، یکی از عاملان این تخریب را که راکب یکی از ۲ دستگاه موتورسیکلت اعلامی بوده را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هشتم انتقال و وی را تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

وی با بیان اینکه متهم ۳۰ ساله و سابقه دار است، گفت: فرد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده و اظهار داشت، برای قدرت نمایی و تفریح خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان و شیشه‌های منزل و واحد صنفی را با ضربات مشت تخریب کرده‌اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم با دستور قضائی بازداشت و دستگیری متهمان دیگر پرونده در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ قره باقری از شهروندانی که شب گذشته خودروی آن‌ها در محدوده ابوذر تخریب شده است، خواست: برای طرح شکایت و پیگیری پرونده به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی مراجعه کنند.

ارسال نظر